My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Friday, June 17, 2011

192. aku bersyukur!

alhamdulillah.alhamdulillah.alhamdulillah.
aku bersyukur sangat sangat ya ALLAH!
seawal pukul 12 malam tadi aku sangat lah cuak bila orang asyik menceritakan tentang result degree yang dah pun keluar.
aku seboleh boleh tak nak pun pikir pasal benda tu. tapi bila ada yang suruh check email dorang kata ada yang dah UITM antar.
okay sumpah aku sangat cuak dan memang tepat sangkaan aku yang result aku mmg dah dihantar melalui email.okay sumpah aku terkejut beruk wei.
apa aku nak buat ni patut aku bukak atau tak patut.
badan aku dah sejuk menggigil kepala pun dah pening. stelah yahoo mail aku ni aku sign in sign out akhirnya aku memberanikan diri untuk bukak :D oh aku tengok dulu ada tak huruf C? alhamdulillah takde then aku pun dengan takot tengok satu persatu result aku.

ALHAMDULILLAH!
walaupun tak DL tapi lagi sikit je.
aku mengaku aku tak hebat pon.belajar pon last minute so aku patut bersyukur dengan result yang aku dapat.
so next sem I have to work harder!
lagi 0.04 je wei nak DL!
ya ALLAH permudahkan lah aku untuk semester 2 nanti!