My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, June 16, 2011

191. stalkerrrrrrrrrrr!



tadaaaaaa
haaa ni salah satu gambar dari beribu gambar yang aku amik kat FRASER's HILL!

okay saja je upload gambar tu bukan ada kaitan pun ngan post yang aku nak type ni.
sambil menaip naip entry ni mata aku pun baru lepas menonton HIP TV.
erk YUSRY bercinta dengan LISA SURIHANI?
wei aku cemburu wei cemburu hati ku ini.aku cemburu bukan bermaksud aku tergila gila kan YUSRY tu. oh please. kalo dulu dulu boleh la sebab YUSRY tu handsome. tapi sekarang ada lagi yang lebih handsome dari beliau. hehe seriously aku cemburu kat LISA tapi more to simpati sebenarnya. kenapa ye? *why? why?* sebab LISA SURIHANI tu chantek sangat sangat woo! dah la single mingle. berpelajaran lagi. haish sayang kalau gosip dia ngan YUSRY tu mmg betol. *geleng kepala tak setuju* tapi kalau dah JODOH sesiapa pun tak leh kata apa kan? so terserah la ya tuan badan untuk mengambil keputusan yang sewajarnya. harap kan yang terbaik je buat kome :D

okay now we talk about last episode untuk NORA ELENA pulak. kalo ikutkan cerita tu macam best tapi aku tak ikut sangat pun crite tu sb aku prefer tengok CINTA MELODY. tapi sejak tau ending CINTA MELODY macam hampeh so aku pun curi curi tengok NORA ELENA :) so tadi aku tengok last episode dia hmmm tak berapa nak syooookk la wei. macam tak tragik sgt je.okay la biasa biasa je cerita dia.erk nak cerita apa lagi ek? aku dah takde idea lah! haaaa MCDONALD ada GCB balik lah! huwaaaa aku nak GCB!

mood: takut + gembira
takut sebab teeettt
gembira sebab yeayyyyy at last I FOUND IT! OOMMGGG kenyit mata kat "S"

No comments: