My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Saturday, June 18, 2011

193.MAHARAJA LAWAK :D

lapar.lapar.lapar!
*tu perut aku yang berkata kata bukan mulut aku k*
erk bukan sama je ke mangkukkkk?

seperti biasa lah JUMAAT malam SABTU ni memang muka aku akan sentiasa terpampang je kat depan kaca televisyen kan kan?
dengan remote kat tangan memang ini benda ana yang punya
HAHA
sapa yang berani nak merampas remote TV dari aku wei!
memang takde sapa la kan!
*muka GANGSTER yang macam nak mintak penyepak je*
dari pukul 9 sampai pukul 12 mmg direct rancangan aku je :D
so bermula seawal pukul 9 malam rancangan apa lagi kalau bukan IMAM MUDA lah!
apa kau ingat aku tak tengok rancangan IMAM MUDA?
please okay sebrutal brutal aku ni aku tengok okay. jangan nak pandang senget ngan mata kau yang BOLAT tu.
HAHA
tapi malam ni agak terganggu sikit fokus aku sb dalam masa yang sama kat ASTRO RIA ada pengenalan untuk program MARI MENARI season 2 pulak!
alamak hai ASTRO korang ni pun satu. tak reti reti ke nak buat time untuk SHOW tu berbeza sikit.kau dah tau yang program tu POPULAR tak yah la nak buat masa yang sama. kau jugak yang rugi. dah la nak naikkan HARGA lagi. please lah! kalau nak rancang tu THINK IT BEFORE YOU DO IT!
*kan mak dah cakap mat salleh!?*
agagaga

so terpaksalah aku menyakitkan tangan aku untuk menekan punat REMOTE ASTRO aku tu yang dah macam bangkai bernyawa je aku tengok dengan bergetah bagai bergilir gilir kejap ATRO RIA kejap ASTRO OASIS!
HAHA
haaaaaaaaa tibalah masa yang ditunggu tunggu pukul 10 sudah!
apa lagi cepat cepat aku tekan REMOTE tukar channel 132.
yeayyy dah start! da start!
*lompat terkinja kinja*
of course lah MAHARAJA LAWAK wei aku tengok :)
tak sabar sebenarnya dari siang tadi nak tengok lawak dorang.
seriously malam ni dorang punya performance sangat la best especially SEPAH JOZAN and NABIL. sumpah aku gelak guling guling sampai hilang ciri ciri WANITA MELAYU TERAKHIR aku!
*senyum kambing*
so tahniah la for those yang masuk FINAL!
but personally I think JAMBU macam tak berapa layak untuk ke final.
lawak mereka makin lama semakin hambar and dorang asyik guna IDEA yang sama je so agak BOSAN bg aku bila TONTON dorang punya PERFORMANCE tadi!
but dah tertulis rezeki dorang so dorang berjaya ke FINAL with the IMUNITY given by the judges :)

so hope they can do their very BEST nanti!
tak sabar nak saksikan mereka beraksi di pentas FINAL MAHARAJA LAWAK next week!
see yaaaah!
*macam AC la pulak*

No comments: