My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Wednesday, March 14, 2012

247. second year degree

Assalamualaikum

baru lepas melantak nasi tomato + pau ayam + kek batik + keropok lekor + milo ais yg dibeli kat pasar malam sek. 7 tadi :) okay bukan tu sebenarnya yg aku nak mencarut dalam belog aku hari ini. haaaaa agak dah lama jugak kan aku tak update belog sesawang aku ni. nak kata takde masa memang nampak sgt aku menipu ye tak? ala kan senang kalau cakap sebenarnya aku ni memang malas yg tahap super duper awesome la time cuti HAHA

anyway, Alhamdulillah sb aku dah selamat mendarat di sem 3. syukur aku masih lagi diberi kemudahan kolej melati walaupun mcm mcm hal yg berlaku. oh yes sem 3 tu kiranya dah masuk second year degree right? oh but still mood holiday tu masih menebal dalam diri aku. cait macam mane nak pandai kalau asyik MALAS! MALAS! dan MALAS! itu lah dilema anak melayu. *okay aku perli diri aku sebenarnya*

And talking about the third sem, I'm pretty sure people are been busy asking about my second sem result? am I right? what can I say ALHAMDULILLAH! syukur even dua sem berturut turut aku hampir dah nak DL. mungkin tarak rezeki but I'm happy for my self.

Now! third sem! 22 credit hour? memang aku akan kena "mental duress". masih dalam dilema dgn subjek subjek yg aku amik ni. either MPS or IR? huh serious aku sangat menyampah bila kena buat pilihan yg aku sendiri pun tak tahu tentang pilihan yg aku patut pilih. hopefully apa yg aku pilih ni betul. insyaallah.

I'll pen off now. See you soon and take care world!


3 choices in life: give up, give in, or give it your all

No comments: