My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Wednesday, October 5, 2011

229. PESAWAT mendarat di UiTM shah alam?

Assalamualaikum kawan kawan!



baru bagi salam dah terus TEMPEK GAMBAR ke fira oi?? HAHA of course lah wei.saja aku nak tunjuk kat semua gambar BOYFRIEND terbaru aku! amacam COMEL tak? *okay sumpah sangat perasan* memang tak lah kan itu boyfriend saya. Jangan mudah tertipu ye, sini saya mahu cerita sedikit.

Kelas petang tadi abes lebih kurang dalam pukul 6,so tanpa syak wasangka lagi aku pun menuju ke DC dengan fiqa and dayah dengan harapan untuk membeli makan malam.itu telah menjadi rutin kami since this semester banyak kelas kitorang abes pukul 6 petang.so we decide abes class tu terus je pergi makanan untuk di lantak waktu malam.senang sikit nanti malam tak payah lah nak turun lagi,almaklumlah duduk tingkat 6 tahap KEMALASAN pun setinggi TINGKAT 6 lah kan? HEHE tapi hari ni agak peliks sikit sb time kitorang tengah order makanan untuk dibungkus,telinga kami terdengar pulak macam ada bunyi orang buat CONCERT. apa lagi kitorang bertiga pun panjang langkah panjang leher panjang mata lah nak melihat sapa yang perfom tu kat BOOTH CELCOM *erk betul ke aku eja BOOTH tu?* oh rupanya rupanya ada artis yang tengah perform. PESAWAT rupanya! eh kejap aku kenal ke band PESAWAT tu? seriously nama memang selalu dengar tapi ahli kumpulan seorang pun aku tak tahu! okay memang JUJUR disitu. tapi yang pasti aku tahu satu lje lagu dorang.alah lagu TWISTIES tu,

"yang ku mahu hanyalah kamuuuu,bersamaku selalu "


alah still tak tau lagi ke? kalo tak tahu pergi GOOGLE sendiri malas nak EXPLAIN sb aku pun bukan tahu sangat.so aku dengan FIQA pun layan lah performance dorang tadi. mula mula macam takde orang je tengok yelah masing masing baru habes class tapi after that ramai lah pulak yang dok layan performance PESAWAT ni.okay lah jugak not bad performance dorang tadi.aku sempat lah jugak tangkap gambar + record video time dorang perform tadi. So gambar kat atas tu actually gambar aku dengan one of the PESAWAT members. tak payah la korang nak buat cerita cerita gossip lak ye pasal gambar tu HAHA *rasa macam kena tipu tak?*

okay guys below are some pictures that I captured during their performance!
lets take a look:


aku hanya focus kat baju COKLAT ni je okay!


with PESAWAT's vocalist

FIQA and FIRA


yes 4G CELCOM concert with PESAWAT!

sekian saja cerita saya bersama PESAWAT hari ini! I didn't expect that I could watch their performance secara LIVE because before this I never care about them! *jujur sangat ayat aku kan? -.-

bila lah turn ANA RAFFALI ni?
penat tunggu berhari hari kot!

No comments: