My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, October 4, 2011

228.que sera sera


Assalamualaikum makhluk sekalian alam!

otak sangat blur bila aku harus memikirkan cerita apa yang aku nak coretkan kat dalam dalam entri kali ni.seriously xde ape ape pun GOSSIP GOSSIP yang menarik dan cerita panas yang aku nak sampaikan.tapi disebabkan rasa kasihan yang melampau lampau terhadap belog aku ni,aku turutkan kata hati dan gagahkan tangan aku untuk mengetuk papan papan huruf ini.

oh yea,semalam aku pergi MENONTON WAYANG! *okay sumpah teruja sb pergi tengok dengan my bestie nenek eyka ngan nenek eycah* thanks nenek nenek sebab sudi datang shah alam and ajak saya pergi tengok wayang! okay sayang korang terlebih ketat. Unfortunately hanya kami bertiga je dapat berjumpa ;( I wish the 6 of us boleh gather mcm dulu dulu. oh ye hampir terlupa jugak kepada dua lagi kawan mereka ateen and alang *idk his name*.kitorang tengok wayang dekat JUSCO BUKIT RAJA je tak lah jauh sangat!

setelah penat pilih memilih gadoh bergadoh kami pun tanpa segan silu pilih cerita ABDUCTION yang dilakonkan oleh TAYLOR LAUTNER! alah mamat yang main cerita TWILIGHT tu? mesti korang tau kan? tapi seriously aku tak pernah tengok walau satu pun filem TWILIGHT tu.biarlah orang nak kata aku apa dah memang aku tak minat kot nak tengok cerita tu. tapi JUJURNYA taylor lautner memang super duper handsome lah wei! cair kot tengok dia bawak MOTOR pakai KACA MATA HITAM! memang cair terus aku dalam panggung semalam.

agak seronok lah jugak semalambila dapat lepak and hangout bersama bestieeees aku.sumpah aku memang rindu sangat sangat kat dorang.agak dah beberapa bulan jugak lah tak jumpa dorang. sadis la wei ;'(

I'll stop here!


muka tension tak dapat karoeke sebab sore takde!



latihan kebakaran?
sumpah malas sangat lah!

No comments: