My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, October 6, 2011

230.cerita hari ini -.-

Assalamualaikum guys!

macam peliks kan tak pasal pasal aku nak update lagi belog aku malam ni.almaklumlah aku sentiasa busy dengan kerja kerja yang banyak bertimbun timbun kan? ada aku kesah aku nak jugak share kat sini cerita yang jadi hari ini.Firstly, aku nak cerita yang aku dapat PENDRIVE TOSHIBA PERCUMA okay! haha rezeki aku hari ini lah katakan. tak pasal pasal tadi sebenarnya habis kelas TUTORIAL ADS cepat so boleh lah aku berlari berkejaran untuk membeli makanan kat DC . macam biasalah hari ni aku ngan FIQA je sb dayah dah tukar group untuk ADS. bila dah order makanan kitorang pun apa lagi round satu DC lah wei.biasalah lah bila dah tempah makanan ni memang akan siap lambat punya lah.menyampah gile! so kitorg decide lah nak makan Ice Cream sambil duduk kat tengah DC tu untuk lihat apa aktiviti yang berlaku pada hari ni pulak! duduk punya duduk tiba tiba cuping telinga aku ni dengarlah satu announcement yang menyatakan

" kami memerlukan 15 orang pelajar untuk menyertai aktiviti yang disediakan di booth TOSHIBA! ada GIFT yang menanti anda!"

wah aku dengar part yang FREE GIFT tu je.so tanpa segan sili dengan ice cream yang comot lagi kat mulut aku pun beratur lah dengan FIQA semata mata nak FREE GIFT tu kan. sapa tak nak wei FREE GIFT PENDRIVE tu! bukan senang nak dapat kot! jangan terkejut kalo aku cakap yang PENDRIVE tu storage capacity dia 4GB okay! Alhamdulillah rezki aku agak murah hari ni. so berbalik pada aktiviti yang dia suruh kami sertai tu bukan aktiviti apa pon, just kami perlu isi borang survey yang aku rasa budak TADIKA pun boleh jawab.senang sangat wei memang berbaloi dengan FREE GIFT yang aku dapat tu!

tadaaa!

saya bersama sama perkerja di BOOTH TOSHIBA!
*tak sangka pulak aku pun pakai baju merah sedondon gitu!*



so inilah PENDRIVE nye yang saya dapat!
cantik kan?


inilah kotak untuk FREE GIFT PENDRIVE tu!
jangan tertipu kotak ini bersaiz kecil sahaja ;)

okay stop talking about TOSHIBA! anyway thanks yea toshiba sebab kau bagi aku pendrive percuma.oleh disebabkan itu aku PROMOTE brand kau dalam BLOG aku yang xde ramai pengunjung ni!
HAHA

okay now I'll proceed with my second story. of course lah aku nak cerita pasal GAMELAN! hari ini kan KHAMIS malam JUMAAT. malam keliwon lagi tu kan so mestilah aku kena menapak pergi class KOKO aku! * bukan menapak pun tumpang motor FASYA kot!*
thanks FASYA sebab sudi ambil dan hantar saya balik! -.-
sebenarnya aku nak share je some picture yang aku amik masa dalam kelas GAMELAN tadi!


ME with FASYA
*alat yang ni namanya SARON PENERUS!*

ME with ALANG (FIRHAT)
*action je lebih alang tu main!*

ME with DYAN
*okay memang gediks kan kami berdua berposing bersama SARON PEKIN yang susah nak main tu!*

"korang perasan tak saya pakai SHIRT INIANWARHADI?"


okay after penat bermain ketuk ketuk bersama alat GAMELAN tu aku pun pulanglah ke tempat asal aku. kat mana lagi kolej MELATI lah wei -.- tapi aku tak terus balik bilik ofcourse lah aku singgah DC membeli makanan untuk disantap pada waktu malam. tapi tiba tiba cuping telinga aku ni terdengar lak macam suara ANA RAFFALI nyanyi.mula mula ingat macam tipu je telinga aku ni! sekali kau memang betol wei. dia tengah buat SOUND CHECK untuk performance dia besok! seriously dia buat SOUND CHECK tu pun dah macam dia buat SHOW LIVE je. so aku pun apa lagi tengok lah dia perform sekejap. tapi tak syok sebab aku tak dapat amik gambar dengan dia hanya mampu amik gambar masa dia PERFORM tu je lah! janji ada daripada takde kan?



ANA RAFFALI with her baju kurung!
*sopan sangat aku tengok :)*

feel sangat dia nyanyi lagu PON PON dia
*aku pun menganga bila tengok gambar ni*
-.-

SEKIAN SAHAJA CERITA MALAM INI

NANTIKAN KEMUNCULAN ANA RAFFALI ESOK DI
DATARAN CENDEKIA PADA PUKUL 5 PETANG!

saya penat nak tido!
tapi perut menjerit SILA RELOAD MAKANAN!
*.*

No comments: