My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Friday, July 22, 2011

214.seulpun -.-

annyeong myeong!

kalau tak paham apa aku merepek tu pergi translate je kat GOOGLE!agak dah seminggu kot dah tak update belog aku ni.lantaklah aku takde mood untuk masa ini. lagipun sibuk BELAJAR MEMANDU empat hari membuat kan hidup aku **** okay fullstop. yes talking about the driving class,next tuesday I have to attend the JPJ test. A 'scariest' thing ever happen in my life buat masa ni lah. bayangkan yang kau akan berjumpa dengan pak cik JPJ yang bermisai lentik ke? ataupun mak cik JPJ yang muka macam nenek kebayan ke?tu apa yang selalu aku dengar lah.aku tak tau betol ke tak mereka macam tu. tapi setakat ni macam macam yang aku dengar yang pak cik ngan mak cik JPJ tu garang sangaaaat!okay sumpah takut. it's killing me when I think about it. just pray the best for me and wish me the best of luck.

tu baru satu masalah,ni ada lagi satu masalah yang membebankan kepala otak kepala lutut aku semua lah.tiba tiba lak time macam ni HANDPHONE SONY K770i aku pulak ROSAK! memang menyumpah nyumpah aku sepanjang minggu ni. what a damn week lah? masalah bilik aku lagi yang tak selesai. sakit kepala sakit otak bila memikirkan masalah yang sentiasa ada. haish. aku pun tak tau nak cakap apa dah. so takpayah lah nak cakap ye!

okay lah nak sambung nangis balik sebab tengok "1 litre of tears" especially tengok yang special episode. nak jugak lelaki yang macam itu! grrrrr takpe saya baru je jatuh cinta dengan nickhun 2PM! *kau memang nak kena sumbat dengan sup KAKI ORANG je kan fira?*

annyeonghi jumuseyo.
kena belajar cakap KOREA + THAILAND lah.
kalau tak nanti tak leh nak ngorat NICKHUN !

No comments: