My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Saturday, June 25, 2011

199. FINAL MAHARAJA LAWAK

second entry for tonight (-,-)

oh mulut aku sambil mengunyah JAGUNG yang direbus mama petang tadi memang sedap oh!manisnya JAGUNG ini haaaa haaaaa haaaa SEMPOOOOT! okay aku bukan nak cerita pasal JAGUNG ye tapi nak cerita pasal FINAL MAHARAJA LAWAK tadi LIVE aku tengok dari kaca mata TV aku ;D

anyway before aku proceed dengan komen aku mengenai FINALIST tadi aku nak ucapkan TAHNIAH pada KUMPULAN SEPAH! *mungkin rezeki anak SHUIB kot :P*okay aku malas nak cerita panjang panjang so inilah komen aku untuk performance dorang malam tadi;

  • NABIL(3rd place)
    tahniah kepada NABIL walaupun mendapat tempat keTIGA tapi aku rasasangat berbaloi sebab beliau tidak perlu berkongsi kongsi dengan sesiapa bukan. beliau BOLOT sendiri RM 150,000 tu. wah nak ngorat kau boleh tak NABIL? anyway performance beliau di pusingan PERTAMA aku rasa okayla la. tidak mengecewakan seperti performance dia yang lepas lepas. tapi PERFORMANCE yang KEDUA aku suka sebab dia SEMPOI je. tu barulah NABIL yang DULU! ;P THIS IS BEST BRO!

  • JAMBU(4th place)
    mungkin mereka dah hilang taring kot.sebab kedua dua persembahan JAMBU macam HAMBAR je. kurang sorakan dari PEMINAT.tapi yang second performance much better than the first one. so dorang memang layak lah untuk TEMPAT ke EMPAT :D


  • SEPAH(1st place)
    dorang sangat sangat BEST lah! ada LESSONS dari dorang punya LAWAK :) sangat bersahaja dan KELAKARLAH! masih ingat lagi COMMENT APEK cakap "manisnya SEPAH ini. haaa haaaa haaa sempoooot". so dorang mmg deserve the first place. mmg tak boleh dipertikaikan keputusan itu =P *OOMMGG, baik punyeeee*


  • JOZAN(2nd place)
    tahniah buat JOZAN. walaupun second place itu pun dah kira okay lah. mmg ramai FANS JOZAN a little bit upset with the result kan. mana tak nye dorang punya performance tersangat lah okay. tapi bg aku yang FIRST macam kurang je kan? korang rasa? tapi dorang manage untuk backup dorang punye LAWAK dgn second PERFORMANCE. dorang punya second performance memang TERBAIKLAH! tak pernah aku tengok LAWAK MUZIKAL yang SEHEBAT macam dorang buat. walaupun ada gangguan dengan MIC JOZAN tapi dorang maintain je.maybe bukan rezki dorang menang malam ni.

lepas ni dah tak syok lah dah takde MAHARAJA LAWAK kan? harap harap mama tak potong la MUSTIKA ;Dtak lupa jugak untuk IMAM MUDA yang berjaya ke FINAL IMAM MUDA next week iaitu IM HASSAN dan IM NAZRUL, tahniah diucapkan.actually aku sangat teruja bila IM HASSAN masuk sb aku minat beliau ;)

okaylah malas nak bebel lagi nak makan chipsmore sebelum tido!

No comments: