My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Saturday, May 28, 2011

183. tempat bermain waktu budak hingus dulu!

PANGKALAN TUDM SG. BESI BAKAL DITUTUP?
jeng.jeng.jeng.

oh benarkah ianya bakal ditutup?
*sambil lap hidung ngn tisu. sob.sob bunyinya*
ingatkan tu cuma omong omong kosong saja.
ada gak dengar cerita before this yang tempat tu bakal dikosongkan tapi kesahihannya masih lagi tidak dapat dipastikan.
tetapi tadi sila diberitahu oleh SARJAN(b) LETON SOFIAH *wah gempak selalu panggil mama tiba tiba panggil SARJAN* memang confirm la TUDM SG. BESI bakal DITUTUP!
mesti mama ngn abah sedih kan ye la tempat dorang kerja dulu, tempat dorang skodeng masing masing,tempat dating! *ehem ehem kantoiii!*

mungkin bagi korang tempat tu xde kena mengena pon kan?
tapi bagi aku sedih la.
yela dulu tu merupakan tempat aku bermain berkejar kejaran dan tempat aku dilahirkan dowh!
tak banyak yang aku masih ingat almaklumlah umur pun dah lanjut kan tapi sedih la jugak bila tengok balik gambar gambar lama masa dok sana satu ketika dulu.
maybe they got their reason kenapa mereka perlu tutup tempat tu.
lagipun pangkalan tu dah lama dah berusia lebih 50 tahun dah!

so korang nak tengok tak gambar aku masa aku kecik dulu masa dok sana?
*tapi aku pun lupa umah aku AMQ apa ntah dulu!*

NAH tengok lah comel tak?



haaa tu lah muncung kambing aku kalau korang nak tau
mahal tak?
aku sebenarnya nak jadi PILOT tapi hajat takkesampaian tangkap gambar pon jadi la!



wei wei wei cuba korang tengok kasut aku comel tak?
butterfly tuuu!
*okay sumpah jakun!*
baju pun comel nampak ketiak lagi tu HOT seyh aku dulu!
dulu je la HOT sekarang haram nak HOT muka tambah banyak jerawat lagi ada :)



No comments: