My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, May 29, 2011

184. sunshine smile contest! :D

assalamualaikum!
sambil skodeng skodeng belog orang tadi tiba tiba aku terbaca satu contest ni kat salah seorang belog kawan aku!
dengan muka slumber nye aku pun buat muka tak bersalah pergi tengok sapa yang buat contest sunshine smile ni!
oh ASHRAF JALIL rupanya yang buat contest ni!
baca punya baca segala terma dan syaratnya aku rasa macam senang je kan nak join the contest so aku pun dengan muka tak bersalah nak join lah jugak!

so people!
kalau korang berhajat dan teringin nak join korang boleh baca syarat syarat yang telah ditetapkan kat bawah ni okay!


SUNSHINE SMILE CONTEST!

CONTEST APE NI?

Sunshine smile contest ini adalah contest SENYUMAN PALING CERIA. Apa yang anda perlu lakukan untuk join contest ini hanyalah baca dan ikut syarat-syarat yang tertera dibawah. Contest bermula pada 22 Mei 2011 dan tamat pada 1 Julai 2011. Keputusan akan diumumkan pada bulan July 2011

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN

1. Sila follow kedua-dua penaja di link berikut:

http://mynameismyname-ashraf.blogspot.com/

http://aarrghitsme.blogspot.com/

2. Copy dan post entry ini di blog anda dan attach gambar (SATU GAMBAR SAHAJA. GAMBAR ANDA YANG SEDANG SENYUM) yang ingin dipertandingkan.

3. Senyuman mesti CERIA!! Ikhlas atau tak ikhlas belakang cerite..

4. Sediakan ENTRY khas contest ni dan link kan kepada saya di comment box entry ni:

http://mynameismyname-ashraf.blogspot.com/2011/05/sunshine-smile-contest-starts-now.html

5. AJAK minimum 3 orang rakan anda untuk join contest ni dan tag entry khas mereka di bawah gambar anda (kalau rakan follower sikit, boleh dikecualikan)

6. Untuk keselamatan jika blogger.com buat hal, sila link kan entry khas contest anda di:

http://www.facebook.com/pages/Sunshine-Smile-Contest/211819135518018?sk=wall


haaaa haaaa haaaa!
tak berkedip mata kau kan baca syarat syarat nya?
mesti teruja gila nak join!
apa tunggu lagi joinlah
SEKARANG!

korang scroll bawah sikit!
nampak tak gambar kat bawah ni?
haaa ni lah gambar SUNSHINE SMILE yang aku pertaruhkan untuk contest ni!
comel tak?
*cer tengok cer tengok!*



so amacam?
aku tak tau lah kalau gambar ni diterima atau tak!
gambar ni biasa biasa je di ambil ketika aku teman mak aku pergi kenduri kahwin anak kawan dia :)


so,

"GAMBAR senyuman saya paling CERIA kerana gambar itu adalah senyuman kambing saya yang paling suka! walau pun tak manis mana tapi ceria lah jugak kan?"

jap jap jap
belum nak abes lagi ye!
dan berikut adalah tiga orang kawan kawan saya yang saya nak TAG to join this contest:

ANIS MUNIRAH
EIQA ZULKAFRI
SHEERA

2 comments:

Ashraf Jalil said...

mekaseh join =D gudluck!

japillala said...

ur welcome and tenkiu :D