My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Saturday, May 28, 2011

182. cerita UiTM plak!

selamat tengah malam kawan kawan!
*sambil buat seyum kambing aku yang paling mahal nak mampos*
nampak tajuk kat atas tu tak?
sapa tak nampak pergi ambik kanta sekarang cepattttt!

oh ye! korang nak perasan ya bila aku cakap cerita UiTM plak bukan bererti teman nak kepochi nak bergosip ngn kome ye!
tolong ye. teman bukan nak kutuk ke! nak comment ke! nak buat mulut puaka ke!
no! no! no!
salah semua tafsiran korang semua!

ni bukan ape. teman nak cerita la pasal latest updated news semenjak teman dah bercuti sebulan ni.
rindu la jugak aku ngan kampus kesayangan aku tu! cawangan SHAH ALAM!
rindu la jugak kat KOLEJ MELATI! yang membarasrikandi berwibawa tu!
*phewwitttt siap nyanyi lagu kolek tu yang tak boleh blah*

meh sini nak cerita.
tengah tengah maghrib tadi tak semena mena tepon aku berbunyi bernyanyi memekak denga girangnya. almaklumla semenjak cuti ni fon aku tu macam bangkai tak bernyawa *erk betul ke wei?* senyap tanpa suara. tiba tiba je tadi berbunyi bunyi. dah la lama tak top up HEBAT tak? mengejutkan betol lah baru cuti tak sampai sebulan dah bole register course untuk second sem. OOOOMMMMGGGG! *gaya mulut nabil* cuti lagi 3 bulan awat cepat sangat register! benci.benci.benci. why haaa people, tak buat registration tu another one or two months lagi? *geleng pkepala tak setuju* itu okay lah lagi registration je pon kan!

ni ada lagi satu berita yang memang buat akyu rasaaaaaaaaaaaaaaa nak pengsan je wei! mmg ternganga mulot aku sampai gajah pun boleh masuk la mulut aku ni. bertapa besar la aku nganga mulot ni bila dapat tau pasal berita ni. mula mula kata bulan julai kuar. okay la lagi boleh bertimbang rasa la jugak. tapi tadi tiba tiba je cakap bulan JUN ye dah tukar tarikh! yeahh I can see i'm dying! oh i'm not joking guys! ni adalah antara hidup dan mati. mungkin orang orang yang bijak pandai diluar sana tak perlu kisah pun kan tapi bagi aku ni lah merupakan nyawa hidup aku wei! *nyawa hidup?. apakah itu?*

so people out there especially UiTM DEGREE students our EXAMINATION RESULT akan diumumkan dalam bulan JUN ni ye!
the date has been changed!
wish the best of luck guys!

sudah register course?
belum.

nak check result?
hati kata tak nak. tapi apa boleh buat ikut hati nanti mati :(

so sila layari laman web ini
UiTM STUDENT PORTAL

UiTM DI HATIKU!

No comments: