My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, March 8, 2011

penyakitmalasdatangbalik!

oh penyakit lama dah serang aku balik!
oh penyakit apakah?
serious ke?
mmg sangat serius penyakit ni?
sebab melibatkan hidup dan mati!
wah wah wah
bunyinya sangat menakutkan tapi
peyakit apakah??

PENYAKIT MALAS BACA BUKU la!
HAHAHA

penyakit ini bukanlah penyakit keturunan tapi penyakit buatan sendiri yang tiada ubatnyaaaa!
penyakit kronik ini akan menyerang aku bila tibanya atau menjelangnya waktu PEPERIKSAAN atau waktu UJIAN!
so setakat ini tiada lagi ubat ubat dr DOKTOR DOKTOR PAKAR yang boleh mengubati penyakit aku yg sangat sangat KRONIK ni!

TOLONG!
TOLONG!
TOLONG!
*saja je nak buat dramatengahhari buta ni! mentang mentang la kau punya class batal.apa kau ingat kau boleh senang lenang sesuka hati je?*

okaylah malas nak cakap banyak sb nak rehat!
lgpun OTAK terasa sangat la penat!
perut pun menangis teriak teriak mintak diisi dgn nasi ayam AYAMAS yg aku beli kat FSKM tadi!
so bubye people :D

nota kaki:
wish me luck yeah people for my testsssssss!
:D

No comments: