My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, March 3, 2011

cubaaandugaaan

dengan semangat yang berkobar kobar awal awal pagi lagi aku dah dikejutkan dengan berita yang sangat aku nnti natikan dan aku tunggu
akhirnyaaaa yeay masuk jugak
itupun setelah kak anis yang memberi informasi tersebut
apa lagi melonjak seperti kanak kanak ribena lah aku
*alamak stock air ribena aku dah habis lah!*

dan dengan semangat nya tanpa berfikir pape aku pun berkata dalam hati
this time bila aku dapat PTPTN benda pertama yg aku nak beli ialah
.............................
cuba korang teka apa yang aku nk beli
cer teka cer teka??
apa??
handfone?
lappy?
baju?
shopping?

oh
WRONG
sb benda aku nak beli ialah
BOXER
yeahhh BOXER kartun SPONGEBOB :)
oh sukanyaaa tak sabar aku nak beli boxer wei
nak pakai time tido sb kat sini sangat lah PANAS!
dan BOXER jugak bole menjimatkan shirt and short pants aku yang lain
HAHA

pelik bukan orang lain nak beli bnda yg lain aku pulak nak beli benda yang tak msuk akal
oh ada aku kesah
dah mmg duit aku kan!
oh yeay 8 smpi 10 MARCH ni ada PC FAIR kat FAKULTI SAINS DAN KOMPUTER so apa lagiiiii
kita serbu itu tempatttt
*oh niat di hati mau membeli HARD DISK tapi kena survey harga dulu lah!*

tapi ada masalah lak ngn PTPTN aku
sb orang lain dapat full RM 3250 tapi aku dapat tak sampai 3K??
ape kehal nye yob?
tsk tsk tsk
kenapa harus ada masalah dalam hidup ini
*oh mood jiwang sambil melayan lara kat hati*
oh menci menci menci

okay malas nak cakap pape dah!



No comments: