My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Wednesday, March 2, 2011

abah!

ATTENTION!
ATTENTION!
ATTENTION!

oh saja je aku nak bagi gegar sikit bumi ni di pagi hari yang sangat mengantuk kan nih
eh lupa lak! arini brape hari bulan yeaaa??
apa?
2 MARCH 2011
ada benda ke yang aku lupa haha?
jap refresh balik memory otak aku yang tak berapa nak up to date sikit!
*thinking* *refreshing* *thinking*
okay aku dah ingat dah!
:D

oh hari ini merupakan hari lahir CIK JOHAN BIN SHAFIAI
oh siapakah beliau!
yeah lelaki yang agak istimewa dalam hidup aku..
what?
KAU DAH ADA BOYFIE ke ngok ngek?
oh
NO NO NO
opssssss salah jawapan la pulak
NOT YET NOT YET NOT YET
erk apa aku merepek ni hah?
*akupuntaktauapayangakumerepekhah*

okay cik johan bin shafiai tu sebenarnya satu satunya abah sayaaa :)
so untuk abah
adik nak ucapkan
SELAMAT HARI JADI yang ke 59 tahun!
have a blast yeah!

so this song special adik nyanyikan untuk abah:

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
HAPPY BIRTHDAY TO TOU!
lalallalalaalla
*nyanyi dalam nada suara yang sumbang teramat sangat*

semoga panjang umur adik doakan untuk abah dan murah rezki *kalau ada lebih rezki tu jangan lupa masuk dalam account adik* bukan abah saja yang adik doakan tapi buat mama jugak!
sumpah adik rindu korang nak balik sekarang jugak!
kepada both of you mama and abah take care okay!!
jangan asyik gaduh gaduh manja je!
haha
abah jangan malas malas nnti mama marah!
sangat lawak sebenarnya bila tengok mama ngn abah gaduh gaduh manja!
macam tu ke nnti aku bila dah tua ngn suami aku
*okay sumpah gatal gatal miang ulat bulu HAHA*

mood: mencelikkan mata bila lepak kat CAFE fac sb bole USHA orang hehe smbil GOOGLE GOOGLE makanan untuk dicekik :)


No comments: