My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, March 1, 2011

milo ais sangat sedaplah!

wah penat penat penat
baru lepas balik dr class malam
oh class malam?
iyeaaa mcam biasa la ari selasa malam rabu pastinya ada CLASS CSC
tapi apa yang membezakan class malam ini dengan class yg sebelum sebelumnyaaaaa ialah malam ni ada
TEST
...
TEST??
apa itu??
oh ianya sejenis perkara yang akan membuatkan kepala aku MIGRAINE..

arghhhhhh
HELP ME!!!
migraine aku datang balik lah!
tsk tsk tsk
akibat kesakitan kepala yang amat sgt aku tak baca buku pun untuk test tadi!
HEBATKAN??

mmg HEBAT smpi kau tak tahu apa yang kau jawab
HAHA
so dengan muka yang penuh redha aku pun hantarkan lah script jawapan tu dgn CONFIDENTnya!
*ohsayamemangsukabuatmukaCONFIDENT!*

okay sekarang MIGRAINE datang balik tak tau kenapa maybe sb tiap tiap hari aku minum MILO AIS!
ada kaitan ke??
oh mmg ada sb ianya COKLAT!
bak kata doktor yg pernah aku lawat masa kat KUANTAN time aku MIGRAINE dulu dia kata kurangkan la makan makanan yg ada COKLAT!
oh mmg takmungkin lah kan aku nak tinggalkan MILO AIS aku nih sb MILO AIS kat sini SUPER DUPER SEDAPLAH!!!!!!!!!!!!!!!

oh yeah lepas balik dari TEST tadi terus lari lari kambing pergi DC
kononnya niat dihati ingin membeli makanan
tapi lain pulak aku buat
HAHA
main TENDANG BOLA kat DC!
wah SYOKNYA! teringin nak main FOOTBALL! :)
*masalahnyapandaikeakumainbolahah?*
dapat lepaskan tension pabila menendang bola bulat itu!

okay malas nak cakap pape sb takde MOOD!
:(





No comments: