My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, February 27, 2011

brown crunch vs honey hexahedrons!

pak cik ANWAR HADI post VIDEO lagi!
waaahhh teruja sangatttt!
sebab video this week sangat la comel!
auwwwwwwwww nak ngorat anwar hadi lah!
HAHA

okay video kat bawah ni video yg dia post for this week
enjoy the videooo okayyy!

BROWN CRUNCH vs HONEY HEXAHEDRONS



ANTARA AYATAYAT SEBABAK YANG AKU SUKA DENGAR!

wei wei ALI
ha ha ha ABU
ni ni ni ALI
apa apa apa ABU
kami kami kami ALI
*cakap elok elok la wei*

another ayat yang aku nak COPY and PASTE kat sini ialah

dear HONEY HEXAHEDRON
saya tak suka makan kamu!
saya lagi suka makan BROWN CRUNCH!
sekian TERIMA KASIH!
*haha macam nak lempang dia laju laju je bila dia cakap ayat tu mcm comel sangat!*

okay sangat tak sabar nak tengok his NEXT VIDEO!
berjuta juta kali aku tengok VIDEO beliau sb beliau sangat COMEL!

No comments: