My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, February 27, 2011

di malam hari!

PENGUMUMAN

sila baca NOTIS PENTING dibawah ini!



wah banyak bukan nota nota ataupun surat layang layang yang penting ni?
oh apakah itu semuanyaaa?
adakah JEMPUTAN atau pun UNDANGAN PERKAHWINAN?
banyak lah kau ngokssssss!
kau ni pakai tak kaca mata kau hah?
ohhh jangan risau saya pakai! :D

kalau para pembaca *mcm banyak pembaca je aku nih!* nak tau itulah tarikh tarikh untuk menyiapkan PRESENTATION saya, TARIKH untuk upcoming TEST dan sebagainya
okay sumpah satu pun tak STUDY lagi!
*ohapanakjadinganakunihah*
okay tanpa berfikir dengan waras saya nak baca buku sampai LEBAM LEBAM BIJI MATA ni!

memang tak la kan kau cakap je kau nak baca buku tapi tangan masih lagi ligat mengetuk ngetuk papan kekeunci lappy kau ni!
haish ni lah budak zaman sekarang asyik asyik muka buku asyik asyik belog belog!
*ALHAMDULILLAH aku SEDAR diri!*
hehehehe :)

oh sumpah ngantuk wei nak baca buku malam malam ni
tambah lagi lah SABTU malam AHAD mmg payah la kan.
banyak sangat DUGAANNYA yg harus aku lalui untuk membaca buku!
*sambil nyanyi lahu HUJAN : ohhh ohhh begitu banyak dugaannya lalala*

bila malas apa lagi tangan aku mmg suka menggatal gatal nak CONTENG sana sini pastu amik gambar mcm orang SAWAN!
semua benda aku CONTENG tak kisahla kat ceruk mana pun tapi AWASSSS aku bukan seorang PEROSAK HARTA KERAJAAN aku PEROSAK HARTA SENDIRI je!

ni hah gambar KHAS untuk korang yg aku amik tadi!


kenalkan nama BELIAU si KACAK berbadan PURPLE ini adalah TEMAN SEKATIL saya
nama BELIAU mr. BARNEY barney!
hobi beliau ialah suka merelakan diri untuk ditendang oleh tuannya iaitu AKULAH! haha
comel kan beliau? keistemewaan beliau ialah beliau boleh nyanyikan lagu beliau sendiri!
kalau korang nak korang bolehlah BELI SENDIRI sb yg ni saya PUNYA!
tarak sape pon boleh culik my mr. BARNEY! kalo nak rase side kick or free kick meh la cubacuri dia!
I LOVE my mr. BARNEY damn mucccchhhhh!
*sambil peluk barney KETAT KETAT*

okaylah mau STUDY business mathematic + ACCOUNT sekejap! :)

No comments: