My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Friday, February 25, 2011

A.C.C.O.U.N.T!

apekah itu A.C.C.O.U.N.T?
aku pun tak tau ape itu.
tapi yang pasti benda itu telah mengucar kacirkan hidup aku yang dah sememangnya kucar kacir.
dan untuk pertama kali nya aku balik kelas tengah hari tadi aku menitiskan airmata suci aku ni! *ayat tragis betul*
macam putus cinta pulak rasenye! dulu putus cinta pun tarak laseteruk ni rasanya.
*alamak KANTOI! haha*

oh ACCOUNT!
kenapalah kau payah sangat untuk difahami dan dimengerti!
kau pun tahu aku pun tahu yg aku bkannya BIJAK sangat pon!
kenapa? kenapa? dan kenapa? kau susah sangat sangat hah!!
*jerit pekik pekik*
nak je kerat kerat buku ACCOUNT aku ni pastu masak lemak ikan keli!
*sedap sangat sangat kalo mama masak lemak ikan keli wei!*
mmg SPEECHLESS btol lah bila jawab soalan latihan ACCOUNT siap kali class account! huwaaaaa need SOMEBODY to help me! anyone pls? *kalau ada jangan lupa dial no telefon saya ye.*

okay now thinking about the TEST , ASSIGNMENT , PRESENTATION , and ETC.
bila aku nak siapkan wei!
dah la busy with kokurikulum pulak tu kolej pun ada gak buat aktiviti anf of course sumenya diwajibkan untu pargi!
nasib badan la nampaknya! mmg MALANG btol lah!

and disebabkan TEKANAN PERASAAN DAN MENTAL yg semakin TIDAK DAPAT DIKAWAL lagi aku pun ngn mak cik anis pg ke PUSAT KOMERSIAL untuk KAROEKE!
GREAT!

okayla dah tak mau tulis apa apa sb OTAK sgt la PENAT!

mood: alamak!mesin basuh ROSAK! macam mana nak BASUH ni??


No comments: