My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Wednesday, March 16, 2011

hidup ini mmg PALAT tapi esok masih ada!

assalamualaikum wahai para para pembaca blog sesawang milik japilla ini!
*erk weyh fira jangan kau nak perasan tahap gaban okay yang belog kau ni ada pembaca*
inilah akibatnya bila otak aku yang sempurna telah bertukar menjadi senget dan mereng dek kerana assignment test dan quiz yang diadakan pada setiap hari dalam setiap minggu.
pergh memang cantik menarik kau mmg DA BOMBASTIK la wei
dah lah aku ni kalau bab study mmg OUT OF CONTROL mmg aku akan SCORE punye lah
*ayat perli diri sendiri*

time time yang memerlukan aku banyak berkerja ni lah time time datangnya penyakit kronik aku yang tak dapat dibendung lagi!

KENAPALAH AKU NI PEMALAS SANGAT WEI!
*nak lari lari satu tasik shah alam sambil makan MCFLURRY OREO oh yeaahh!*

tapi yang paling pantangnya bila aku dah penat penat STUDY tiba tiba time nak exam dapat pulak berita yang boleh buat aku MEROYAN dan SERIAU bila dgr berita tu.
nak tau apakah berita itu?
jeng jeng jeng
beginilah berita nyaaaa

SORRY CLASS! TEST DITUNDA NEXT WEEK!

*sambilbuatmukaygpenuhsucidanredhaakupunberkatadalamhatiohmmghebatlahapasallahtakditundasmpifinalexamjekanhebatsikit*
oh mmg seriau wei telinga aku dengar bila ada announcement macam tu!okay fine bersyukur jela fira test takde kalau ada pun mcm kau dapat jawabkan dgn banyak lagi yang kau tak baca!
oh mmg tu adalah petanda supaya aku memanfaatkan cuti dihujung minggu ini untuk menyiapkan dan membaca semua perkara yang aku patut baca tanpa bolehmelengah lengahkan lagi masa tersebut!

oh yeah and lagi satu perkara yang aku nak cerita kat sini
*sambil buat iklan hantu kak limah: cer criter cer criter*
this weekend aku akan duduk keseorangan dalam bilik dgn my mr. barney barney sb all my roomates and my bestie tarak sb dorang balik kampung lah
okay sumpah sangatlah aku TERUJA kan untuk sleeping alone for THREE DAYS hoccay
mmg aku dapat bayangkanlah apa yang aku buat selama 3 HARI tu nanti
and i'm pretty sure that most of the time akan ku gunakan untuk
TIDUR TIDUR dan TIDUR!
grr.. gr...
sumpah aku mmg anak DARA yang PEMALAS habis!

okaylah malas mau berkata banyak kerana mata saya sudah la sangat tidak tahan untuk dicelikkan!
saya mau tidur untuk segar segarkan mata minda dan hati!
okay by laling laling sekalian!

No comments: