My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, March 17, 2011

kalau boleh aku nak cabai mulut kau!

aku tak tau napa tapi arini aku sangat lah takde mood hidup pun kelam kabut gila
tapi serius hari ni mmg aku sentap gila dengan sorang pompuan yang mulut mcm PUAKA
sumpah wei aku tak pernah bengang tahap GABAN dgn mana mana pompuan sebelum
maybe bengang biasa biasa tu normal lah
tapi taklah sebengang macam aku bengang ngn seorang minah mulut PUAKA ni
dah la aku tak pernah kenal kau sape tiba tiba je kau nak perli perli

ape kes wei pompuan?
kau ingat kau HEBAT sangat kah? sesuka hati kau je boleh perli aku?
setakat dengan gelaran BUDAK *** apa bagus sgt ke TITTLE kau tu!
pleaseeee lah benda tu belum menjamin kau pun wei
ni baru first sem wei belum final sem lagi
sekarang mmg boleh lah kau nak berlagak ngn MULUT PUAKA BUSUK kau tu!

kau tau ke apa yang berlaku? tak payah la perli mcm aku menyusahkan hidup kau!
please lah pompuan
aku tak pernah kenal kau SAPE!
aku tak pernah tau kau SAPE!
aku tak pernah menyusahkan kau!
dan tak ingin tau kau SAPE!
cukuplah aku kenal kau sbg MULUT PUAKA
so PLEASE stay away from me!

kalau ye pun mata kau cantik sangat tak perlulah kau nak jeling aku dgn jelingan yang tak puas hati!
aku tak cantik macam kau dan aku tak bijak mcm kau so tak payah nak sakitkan nak susahkan mata kau nak jeling aku mcm nak MAKAN aku je!
payah ada orang mcm POMPUAN MULUT PUAKA ni dalam DUNIA!
gr.. gr.. gr..

seriously makin lama aku makin menyampah hidup kat sini yang penuh dgn HIPOKRASI!


kalau lah masa boleh diputar balik mmg aku nak balik ke zaman sekolah menengah aku.
sumpah rindu giler wei kat kawan kawan aku yang tak banyak ragam mcm manusia kat sini.
semuanya ada agenda sendiri! kalau berkawan pun bukan atas dasar niat persahabatan yang IKHLAS!
semuanya atas TIKET KEPENTINGAN SENDIRI!

apa yang aku tulis kat atas ni bukan aku tujukan untuk semua tapi hanya sesetengah manusia sahaja
aku pun manusia biasa yang kadang kadang leka dgn kesilapan yang dilakukan

*kepada kawan kawan baik aku sumpah aku rindu kat korang.tapi tak tau bila dapat jumpa korang.korang pun makin lama makin menyepi hilang tanpa berita. sumpah bila jumpa korang nak sangat peluk korang pastu nangis puas puas kat bahu korang!*

2 comments: