My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, March 13, 2011

perepmpuan shopping mmg tak ingat dunia :)

ohh letih letih letih
bagai nak tercabut screw kat kaki aku hari nih
sangat sangat la penat bila satu hari kira kira 12 jam diperuntukkan untuk aku bersama bestie aku mengukur satu SUNWAY PYRAMID ni weyhhh
penat sangat dowh tapi yg pasti sgt la syok sb kami SHOPPING!
so mmg tak kisah la penat ke tak yang pnting kami dapat apa yang mi nak beli
*oh aku geram sb ada bnda yang aku nak tarak!*

seawal 9.35 pagi aku bangun dr kamar beradu aku dgn semangat yang sangat teruja untuk pergi SHOPPING kat SUNWAY PYRAMID hari ni..
mula mula ingatkan mau main ICE SKATING tapi bila tengok harganya mmg tak berbaloi untuk aku cuba. dah la aku ni tak reti nak main skating skating ni mmg confirm akan jatuh punya la so akibat kesedaran sivik yang aku ni bukanlah reti berskating aku pun dgn cepat dan tangkasnya melupakan NIAT dan HAJAT di hati ni untuk bermain ICE SKATING
lgpun tak rela aku wei montot montot aku akan sakit sb aku mmg sure yang aku akan jatuh mcm nangka busuk kalau aku main
so tak payah la ye main sekarang
tunggu bila nnti kalau kau dah ada BF baru syok sikit nak main ICE SKATING
tapi rasanya mcm takde je aku nih
HAHA

oh sampai sampai je kami di SUNWAY kitorg pun bergegas mencari tempat untuk mencekik darah wei
bukan apa cuma aku ni cepat je rasa bersalah kat perut aku nih kalau tak isi perut aku ni dgn makanan
HAHAHA
*manala kau tak gemokk wei!*
dan setelah menitikberatkan segala keputusan kami pun decide makan kat PIZZA HUT

guess WHAT people!
walaupun hanya aku ngn mak cik anis je berdua tapi akibat kelaparan yang melampau dan terlampau kitorang ORDER set yang untuk 4 ORANG wei!
mmg la pekerja PIZZA tu suruh kitorg tukar meja dr kecil ke meja besar sikit dgn alasan yang kami order banyak!
*malunyasaya*
lantaklah bukan nye salah pon.
lagipun aku makan berbayar okay bukannya FREE siap ngan TAX skali aku bayar.

sesudah kami menunaikan perkara wajib kami itu kitorg pun memulakan misi pengembaran menjejaki satu SUNWAY tu
boleh dikatakan semua kedai kami nak masuk!
aku seperti biasa mencari cari barang keperluan yang aku dah AIM nak beli
alhamdulillah semua kedai ngah SALE
apa lagi mmg berpinar pinar la mata aku untuk SCANNING setiap kedai yang aku rasa MURAH
tapi yang paling menyakitkan hati aku ialah
AKU TAK DAPAT NAK BELI KASUT YANG AKU NAK!
benci la wei
dah la aku minat sgt kasut tu.dah lama dah aim nak beli tapi tak dapat sb SAIZ KASUT takdelah dah abeslah
macam mcacam la alasan yang SALES GIRL tu bg!
sungguh aku pantang kalau aku nak beli BARANG takde

tak banyak pun yang aku beli
ni lah ITEMS yang aku beli:

beg CONVERSE warna hitam
*wah syok sb ada discount 30%*

kasut EVERLAST warna hitam
*akibat aku kecewa dgn kasut NIKE yang aku minat tu takde so last skali aku decide beli kasut EVERLAST je*

seluar jean warna hitam jenama ROMP
*huwaaa kalo banyak duit boleh aku beli seluar jean yang lain!*

itu aje yang aku sempat beli sb mata sangat lah pening pening tuk pilih barang
:)



No comments: