My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, February 1, 2011

kata kata gedik :|



sakitkah mata anda melihat ini gambar?
jika YA sila tutup mata anda dan pergi BERAMBUS :D haha

sebab ape sy sruruh berambus???
sebab sy dah bg peringatan dikotak sebelah kiri anda sila pakai kacamata hitam untuk melihat blog saya ini!!

haha COOL tak saya menghalau orang untuk tidak membaca blog sy yg BODOH BODOH ini...
actually takde mood sebenarnya aku nak tulis blog ini tapi rindu pulak nak menekan papan papan huruf lappy aku yg comel ni..huh ayat aku mmg nak drama je.. haha okay baru lepas tonton itu "paris hilton's my new BFF",aku bukanlah seorang peminat beliau yee..sekadar suka suka untuk mengisi masa lapang yg terluang di malam hari yg sejuk sejuk begini *damn COLD* bak sini datang comforter aku yg berbunga bunga cinta itu! nah amik kau :) terimas yeah :) okay bila aku tengok rancanga my new BFF itu sebentar td dgn tiba tiba saja aku teringat terindu termimpi kan kawan kawan baikku yg jauh di perantauan..oh mereka bukanlah jauh nun di perantauan sepeti di overseass yea..mereka masih di tanah air yg tercinta ini..
huwaaaaaaaaa nangis lompat lompat sambil guling guling nyorok bawah katil sambil tendang tendang kungfu panda uda yg mama pakaikan topi cowboy aku!!
sangat la rindukan merekaaa....koranggggggg fira yg comel ni rindu kat korang sangatt sangatttt nak karok karok ngn korgggg..nak main boling tapi baling mcm main yoyo ngn korg

:(

ohhhhhh dengarrrlahhhhh jeritan batinkuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!
memanggil mangilll namamuuuuu ohhhhhhh kawan kawankuu!!!

opsss alamak banjir lagilah johor lagi buat dek aku hahahhahahaha
okay sumpah sedih sb korg da jauh dimaataaaa tapi harap dekat di hatiiiiii :)

bukannya bermakna aku takde kawan sekarang..ade mmg ada tapi tak seperti kalian yg sgt la COOL+SPORTING+GILA GILA

kat sini sumpah aku mcm anak dara yg sangat sopan bukanla dulu aku tak sopan tapi kurang sikit haha
sumpah mmg tak tipu berbeza sgt hidup dulu dan kini...kadang kadang terasa mcm diri hipokrit je ;(

mood: nak nagessss kuat kuat ;'(

No comments: