My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, February 1, 2011

sayangilah ibu bapa anda contest :D

this is my first contest yg saya join :)
sangat teruja sb nak join contest ni
anyway alkisah nya mcm mane sy nak join this contest ialah sebab one of my old schoolmate yg publish this contest dekat fb so saya pun open la link yg dia publish tu..
rupa rupanya this contest dibuat oleh kakak beliau:)
bace punye baca entri yg ditulis di blog cintairmata so saya pun decide to join that contest
syarat syaratnya sangat mudah dan ringkas.
so sesiapa yg berminat anda bole ke link ini untuk maklumat lanjut

anda hanya perlu menjadi follower beliau dan sertakan atau lampirkan gmbar bersama parents anda di blog anda




tadaaaaaaaa:)
inilah gambar saya bersama mama dan abah sayaaaa



gmbar ini dicaptured oleh abang saya semasa sesi fotografi di pagi raya
:)
disebelah kiri sekali ialah ayah saya di tengah itu adalah SAYA dan disebelah kanan ialah mama saya
saya sayang mereka
:D

No comments: