My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, February 3, 2011

akummgsukaberdrama!

lai lai lai lai
GONG XIIII FATTTTT CHOIIIIII
:)
selamat tahun baru cina kepada warga malaysia
*sambil cakap dalam pelat pelat cina*
marilah kita bersama sama sebagai rakyat malaysia menyambut nya dengan penuh kesyukuran
haiyaaaaaaaa cakap punya cakap lu orang tak nak bg wa angpau kaaa??
kalau lu orang tak nak bg wa angpau lu orang boleh chau chin chau laaa dari ini belogg :)
hahahhaaha
just kidding jeeee

okay kita beralih kepada cerita yg seterusnya ye

cerita ini bukanlah cerita biasa
ianya bukan lah cerita dongeng
bukan juga cerita fantasi
tapi
ianya cerita realiti
sumanya auta dan bukan faktaa
opss!!
terbalik pulak
haha
sumanya FAKTA dan bukannya AUTA!
:D

bermulanya kisah di pagi hari dimana terbitnya matahari setelah lebih kurang seminggu hujan tanpa henti di waktu pagi

teeet toot teet toot
tiba tiba kuping telinga aku mendengar bunyi bunyi yg tidak sedap untuk didengari
tanpa segan silunya aku pun menjerit
WOI SAPE PUNYA ALARM NI HAAAA??
*sambil air liut meleleh melakar PETA UITM SHAH ALAM di bantal*
pabila tengok keadaan bilik sekeliling rupa rupanya baru aku teringat aku kat rumah la bukannya kat kolej
hikhik
ohhhh beta punya alarm rupanyaaa
HAHA
*malu*
tanpa menggunakan akal yg waras faham faham sajalah bru bangun tido otak pun bengap bengap sikit so tanpa segan silunya aku pun menarik comforter menutup seluruh badan ku
haha
tiba tiba
seperti biasala walaupun aku dah off kan snooze alarm fon pinky pinky aku
masih lagi kedengaran alarm
tp AWAS ni alarm baikkkk punyeeeee
HAHA
alarm ape lg kalau bukan alarm CIK LETON SOFIAH laaaaa.
hakhak
atau lebih dikenali sebagai MAMA
bila kuping telinga aku ni dengar alarm MAMA tidak semena mena aku terus melompat dr katil berlari lari gajah pergi mendapatkan MAMA
dengan mata yg agak comel comel rambut mcm sawan mulut penuh air liur dan muka bajet cun aku pun berkata pada MAMA
MAMA adik nak ajak mama pg LHDN arini :) heeeee
mama pun dengan muka yg GELABAH menjawab balik : hahhh, adik nak buat ape??
adik nak pg matikan setem la mama
MAMA menggelengkan kepala smbil menjawab jap mama g call cik mas tnye LHDN kat mana...dah g mandi lain kali nak pg bangun la awal awal..bla...bla...bla....blaaaa
HAHAHAHA
okay mama jawabku tanpa muka rasa kesian sebab sakit tekak mama membebel dekat aku
:)

then aku pun settlekan urusan untuk mematikan SETEM HASIL itu :)
ok DONE!
after settle urusan kat LHDN kami pun berjalan jalan mencuci mata di pekan kecil kluang ini..
sempat la jugak aku pokaikan duit abah untuk membeli shawl ;D heeeee tentiu abah
lain kali belikan lagiii :)
oh itu sahaja cerita disebelah siang
...

disebelah malam pula tiada apa apa aktiviti yang menarik yg berlaku
seperti biasa la kawan apabila dirumah aku mmg suka on9 sampi pagi subuh
sebab ape?
sebab aku boleh tngok movie,edit gmbr which i love the most,download segala bagai benda yg aku nak download dan etc

:nah pitcha yg aku baru edit:
:special untuk untuk korang:

No comments: