My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Friday, February 4, 2011

apabila otak berkata kata tangan pun menaip naip untuk meluahkan kata kata otak :)







oh tak perlu anda nak terkejut dengan drama cartoon diatas!
kerana ianya hanya sekadar lakonan yg aku sengaja buat untuk entry kali ni :D

oh mari aku kenal kan itu adalah dua sahabat baik aku ketika aku berada di kamar bilik aku. seorang berwarna pink ygsuka memakai shortpant berwarna hijau dan tidak gemar memakai bju dan seorang lagi gemar memakai uniform sekolah even sekarang cuti SEKOLAH! merekalah MR PATRICK the POYO POYO and MR SPONGEBOB the GEBOB GEBOB!

oh rasenye malas aku mahu membicarakan tentang mereka kerana yang pastinya tiap tiap hari mereka akan bergaduh seperti mentadak dan mentaduk :)

disebabkan ari ini ari KHAMIS maka mengikut calender cuti aku tinggal sedikit hari sahaja lagi! OMG atau bahasa penuhnye OH MY GOSH!!! maka otak aku dengan secara automatiknya teringat akan kerja kerja atau pun HOMEWORK yg sedang diproses yg aku tinggalkan diatas meja belajar aku!! HUWAAAAAA cepat cepat cepat aku perlu siapkan nyaaa sebelum mereka yg menyiapkan aku!! *oh bahasa mana kau belajar ni zafira??*

maka dengan rajinnya aku pun menyiapkan segala nota nota yang tidak lengkap dan buku buku yg memerlukan untuk aku menyelak nyelak mereka :) oh maknanya kau dah siapkan la ni?? HAHAHA persoalannya yg berbangkit ialah aku dah siapkan ke semua?? hahahaha senang je jawapan dia BELUM LAGI! :D oh xpe tak perlu GELABAH tak perlu PANIK sb esokkan masih ada :) hikhik banyak JERAWAT muka KAU ngokkksss!! buatlah lagi kerja last last minuteee kau mmg suka ke?? heeeeeee no comment..

oh tadi masa selepas aku menonton cerita ROB-B-HOOD di tv2 aku sempat kidnapped uda punya CAMERA CANON EOS 1000D beliau..mula mula niat di hati mau mengambil gmbr yg ada dalam MEMORY CARD beliau..tetapi akhirnya tangan ku ini kecundang bila dengan ketidaksengajanya menangkap gmbar gmbar ini :)

:nah tontonan untuk korang diambil dalam BLACK and WHITE:


apabila buku duduk sebelah LAPPY
paham paham je lah :)


oh NOTA nota NOTA!!
sebenarnya banyak lagi gmbr yang aku SNAP SNAP tadi tapi malas nak UPLOAD sebab lembap sangat!! tu la CAPACITY besar sangat domnload pun lembap!


NOTA KAKI ;D

oh aku nak mintak maaf kalau ada kesalahan yg aku buat kat korang :)

2 comments:

Lulu Caldina said...

cute kartun tu.ngee

japillala said...

haha tenkiu tenkiu :),ereka memang CUTE :D