My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Friday, February 18, 2011

rasa itu ini sementara :)


wah syok sangat pagi pagi buta dah bole bukak beloggg
hoyeah hoyeah hoyeaaa :)
aku mmg saje je menggatal nak UPDATE belog ni pago pagi walaupun tarak akal untuk berkata kata seawal pagi macam ni
just aku nak JERIT LAJU LAJU kat ini belog
SUMPAH wei AKU DAH LUPA apa yg aku baca semalam!

ALAMAK!
*Sambil menyanyi ALA EMAK KAHWINkan aku choiiiiii*
bole lagi kau nak nyanyi pagi pagi buta mcm ni kan NGOK NGEK apa kau hengat ni bilik kau ko bole buat CONCERT PERCUMA je??
ni LAB la vongoksssss

apa salahnya kan MUKADIMAH di PAGI HARI yg SUCI :D
dah malas nak mencarut banyak banyak
baik kau pergi baca buku kau
SEKARANG!!

PERGI BACA BUKU CEPAT!
sebentar lagi nak QUIZ ACCOUNT!
*sakitlah mata orang baca blog kau ni!*

mood: lari laju laju nak baca buku ACCOUNT!
* mangkuk kau nak lari laju laju baca buku account apa buku tu dah depan mata kau aje dah tak payah kau nak memenatkan diri kau nak lari laju laju kau tu dah la GEMOK*


NOTA KAKI:
LAPAR SANGATLAH KAWAN KAWAN TAKDE SARAPAN NAK MAKAN!!
*muka stress sangat sangat sb tarak makanan*


No comments: