My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, February 17, 2011

bebel lagi!

sebenarnya tarak IDEA mau conteng ini belog
tapi mau jugak conteng conteng ini belog sebab dah lama aku tak UPDATE
tapi PERSOALANNYA apa aku nak conteng ek??
*berfikir seketika sambil menghayati kesedapan NESCAFE LATTE*

RING DIN DONG
okay dah ada IDEA ;)

oh sebenarnya aku nak buat PENGUMUMAN yg aku dah siapkan PHOTOSHIT aku!!
opsssss PHOTOSHIT?? nama panggilannya bukanlah PHOTOSHIT tp PHOTOSHOP!
sumpah aku STRESS sangat nak buat benda ni! almaklumla aku ni RABUN IT la katakan!
anyway thanks tu kawan baik aku mr BOROI sb baik sangat INSTALL kan aku punya lappy dgn software PHOTOSHOP kalo tidak PENGSAN lah aku!
so tanpa berfikir dgn menggunakan akal yg MATANG aku pun dgn muka penuh SUCI buatlah PHOTOSHIT itu dgn bersungguh sungguh
*teruja la katakan sebab tak pernah guna PHOTOSHIT ni*

nah amik kau!
buat buat terus OTAK aku yg mcm KANAK KANAK RIBENA terus terencat seperti terkna RENJATAN ELEKTRIK ;'(
*ohhh mama TOLONG anakmu yg COMEL ini !!! *

tapi akhirnya ALHAMDULILLAH dengan menggunakan kekuatan emosi dan fizikal yg ada akhirnya siap jugak!
*mau lompat lompat kodok kodok ongggg GEDEK GEDEK*
akibat STRESS membuat assignment yg tak serupa assignment tu aku pun menghiburkan diri aku dgn menonton HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH :)
muahahaha BEST sangat cerita tu kelakar habis laaaa

nak dijadikan cerita pulak akibat kekalutan aku bangun lambat pg tadi
ada ke patut PENCUCI MUKA CLEAN AND CLEAR aku pakai kat rambut sb aku ingatkan tu CONDITIONER
hahaha
sumpah aku mmg NGOK NGEK
dah la tu bila dah pakai boleh plak tak sedar patut la aku gosok rambut mcm tarak buih jeeee
tula berangan lagi MIMING lagu BRUNO MARS kan dah salah guna
pastu nak dijadikan cerita lagi aku pakai CONDITIONER rambut tu aku ingatkan BODY WASH
haishhh kau ni JAPILLA berangan kan sapalah smpi dok GELOT sangat!
lain kali buat la lagu yeee sb mmg COOL giler :)


okaylah malas nak mencarut lagi nak g TIDUR sb malam ada aktiviti + nak baca buku smpi lembam BIJI MATA + nak buat PHOTOSHIT lg *nak burn dlm CD* je :)
ok BUBYE PEOPLE.

No comments: