My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, August 16, 2009

final skecth for BEL 130

here are some pics that i took before my sketch
so talk about the sketch......ktorg pnyer criter pasal forbidden love or lbih jelas lagi about the lesbian love....hhahahha what the TTOOOOOOOTTTTT......
so here are the pics:
comel tak saya?????? mcm kodok je kan????hmmmm croak croak croak

this is my group.......

from left : kak ani as tim,japilla as azim,auntie joyah,and judge...,p-han as ain,bieka as iman,biela as narrator,cik mina mina minachi,and miss syirah

candid???




oh my gosh....he hit me???????what the duck duck.....he is efy one of my classmates




chantek x our glasses???? :)




peace yoyo all je





girl wearing shawl is shasha carter






meet up with us japila and deyna







No comments: