My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, August 18, 2009

res gastae de amor ke le puitor res quitor????

what the duck duck

hahhahahaahhahahahahaha
sje je nak mlepaskan segala ketesionan yg terbuku di hati selama ni
waakakkakkaa
ni lah mase nye untuk mlpaskan segala kepeningan kegelisahan kegusaran dan segala mcm "ke....." yg ter buku di dalam hati di dada di hempedu dan sebagainya......

anyway skrg ni tgh class mdm rohana....arini lab je so mdm hnya sruh wat assgmnt yg agak biasa-biasa je then just send to her email.....itu je....snang kan...hahahaha suka ati aku je ckp benda itu senang....sengal yg sesungutla aku ni hahahhahahaha
apa lah yg aku merepek pagi pagi buta ni......
skrg ni mdm tgh bg tazkirah kpd kami sume sempena bulan ramadhan yg bakal tiba......
tba -tiba aku mau nynyi lagu ini:
bila tiba hari raya.....
sume insan bergembira....
bagi diriku yg bersendiri....
lallalallala.....
LUPA LIRIK LA PULAKKKK!!!!!
what the duck duck again and again....
suddenly teringat kat family la plak...
slalunya bukak puasa ngn sahur ngn mama and abah but suddenly this year kena menempuhi bulan ramadhan ni keseorgan tanpa kluarga di sisisi....waaaaaaaaaaaaaaaaa
saya mau balik la.....tapi x bole.......
i hate that.. :[
x sabar nak tunggu 11 september 2009 nqk BALIK cuti raya + cuti ulangkaji...
erm ....what???? cuti ulangkaji??????saya tak suke....saya tak suke........
ok la the end
class da abesla
will be continue later
chao chin chao chaiyok-chaiyok
current mood : jiwa karat + jiwa kering kontang

No comments: