My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, August 16, 2009

campus day out di pantai balok...pic sahaja k..

salam kawan-kawan
hai guys long time no see ya...
so meet up with me again cik japilla ooo lallalla or aka cik mina mina minachiii
hhhahha i just got that name since i berlakon for my final sketch
actually my name in the story is mak cik joyah but i have a scene which i have to meet up with cik mina mina minachi so paham2 je la klo swoh cik japilla berlakon as mak cik joyah...abesla dunia ni...hahaha
ok let's straigh to the point la....actually for this post i want to share with all guys some pics that i took during the campus day out....
event : campus day out UiTM kuantan
date: 9 august 2009
location : pantai balok pahang la

while waiting for the bus i still can pose...hahhaa that's my hobby

smiley icons.....haaaa what the duck????quack.....quackkkkk

this pic is special for colgate pnye iklan lol
some of the student of the UiTM

i'm the treasurer :]
sand writting?????? ni ialah wilayah kami bukan wilayah celcom :)

ready to fly????

everone can fly like me....just main lompat-lompat je la.....


balokkkkk here i fly


klo ada pandai cubela teka ni kaki-kaki sape....
bukan kukukakikakakukokkakukakekkokkakukakukukukakikakakkkku

kanak-kanak riang community

super impose 1


super impose 2

japilla.fiza,anis,fara
thanx to atai as our photographer

oooooo mak terlondeh sudahhhhhhh


oooop look infront of me....what do you seeeee???? ;)

current mood : hati karat berhangat yg terhangat di HOT fm....];

No comments: