My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, June 25, 2009

hectic life???????

good morning everyone.......hyeeeee.... ibru je abis my lecture class with mdm farah.........ok la not so bored because i think it's quite intresting.....so now i have been busy since last 2 weeks with the assingment given by the lecturer.........nak x nak kena wat oooooo tkut sb markah to untuk final exam......
and the assingment are:
==>sketch for BEL130(mdm jue)
==>forum for BEL130(mdm jue)
-final exam forum
-muet forum group 8
==>folio and presentation for MTC 012(mdm shatrah)
and
many more....
so what can i do now is just hadapi dengan senyuman mcm lyrics lagu aizat
hahahahahhahahahahhaha
so smalam ada pilihan raya untuk majlis perwakilan pelajar and also known as MPP.....cuma 20 orang saja yg bertnding and we as the voter can only vote for one person only.....
and my vote belongs to "mr. MIMI"...
hahahaha xde maknenye...
of course i vote for girl........
GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
so this saturday ada event.........majlis agama kat masjid....one of the special guest is ustazah siti nor barhiyah......sorry if the name is not spell correctly...hahahaha pnatnye every week confirm ada activities.....hrmmmmm..... hectic life la katakan.................


No comments: