My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Monday, June 15, 2009

aku sangat blurrrrrr.....

hye guys.....agak lama i x update this blog n surely i really miss it......since i'm in kuantan i dont have any free time to on9 because it's need me to walk....and of course i really hate it.......because of what?????SEBAB SAYA KENA NAIK TURUN 80 ANAK TANGGA ITU PUN SEKALI NAEK.........BAYANGKAN LA KALO ARI TU BANYAK HAL MCM CLASS,GROUP DISCUSSION N SO ON....SO MANY ACTIVITIES.....I DONT THINK 24 HOURS PER DAY IS ENOUGH FOR ME...........hahaha actually i bru abes group discussion at library.....so after the discussion i need to research something for my grammar presentation,my skecth and also for my forum presentation.......actually i got jeolous when all my members group have their own laptop and they can on9 anytime they want......i really want to say that I REALLY REALLY NEED A LAPTOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP RIGHT NOW!!!!!!!!!!!!!!GOD HELP MEEEEEEEEEEE...........HAHAHAHAHA IANYA SEKADAR UNTUK LEPASKAN GERAM SAJA.........xpe....xpe...insyaallah ada la rezki nanti mungkin lambat cket......sabar........sabar....ok la....2 je nak wat research jap......x bole lama2 kat CC nak bayar mahal plak nanti...ok bubye adios.......

No comments: