My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, May 29, 2012

260. end

Assalamualaikum.

Malam ni gua ganas sikit haha maaf la ye diatas penggunaan kata ganti diri "GUA" yang gua pakai malam ni. bukan ape malam ni rasanya gua nak jadi gengster sikt. hewhew ni semua akibat percutian gua kali ni gua habeskan banyak masa ber blogjogging untuk mengasah tatabahasa gua yg sudah lama ditinggalkan sejak zaman gua hingus hingus lagi.

Okay gua malas nak berteka teki, berpantun, bermadah dan seangkatan dengannya. Gua cuma nak cakap yang gua agak stghess malam ni akibat gua baru je dapat jadual berkala untuk final exam gua kali ini. Alhamdulillah sujud syukur gua bila sem ni jadual yang agak teratur buat gua. At least takde lah gua nazak macam sem satu dulu. iye dak? ha ha ha

Tapi sebenarnya gua agak terpinga pinga dan tertanya tanya mengapalah cepat sangat jadual ni keluar iye? Gua rasa lama lagi dalam anggaran masa selama sebulan lagi. Gila kau! Kau pergi check calender sekarang + buka mata besar besar. Takdenye sampai sebulan kau nak final wei! tolak purata jam kau baca buku buat assignment makan minum tidur and bla bla bla tinggal brape saat je lagi.

Cakap kosong je pun tarak guna jugak kan? Masalahnya aku ni jenis study last minute. Mana lah nak cerdik pandai nye pon la hai. Apa apa pun I wish best of luck for this time.

Do pray for me guys!

 
 
FINAL EXAM,
Some may pass the exam,
ALLAH help the rest.

No comments: