My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, April 1, 2012

249.ABAH 60th birthday celebration

Assalamualaikum and moshi moshi people. 

Dengan muka yang serabai dan air liur yg meleleh sambil buat muka mintak penampar satu ngeeeee aku pun membuat keputusan yg sangat drastik dan sepantas kilat tangan aku kaju mengetuk papan papan huruf lappy aku ni! hahaha memang hebat lah kau kan ayat kalau tak drama sinetron mesti ayat drama cerekarama tu. hikhik Okay malas nak mencarot banyak banyak. Secara jujur dan ikhlas dari hati actually aku nak buat entry bergambar hari ni. Just want to share some picture masa aku melantak kat SIME DARBY COVENTION CENTRE!

pesanan kaki wayang era
SILA BUKA MATA LUAS LUAS!
 
PARENTS ;)

the result of our dinner  ;)
super duper awesome DURIAN PANCAKE!
TOM YAM vs SUP .
MENU UTAMA



okay ape korang rasa? sedap kan? tak payah nak tipu aku tau korang mesti tergoda kan nampak makanan steamboat tu?? kalo korang intrested sgt or korang rasa nak try korang boleh pg ke Chinese Restaurant kat SDCC. mmg terbaik lah wei bak kata orang kampung aku HIGHLY RECOMENDED. *eceh betul ke aku speaking bahasa orang kampung aku ni?*


Earth Hour Day! 
Save the World People :)

No comments: