My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, April 10, 2012

252. Monolog pagi

Assalamualaikum.

sesuatu hal yang besar sebenarnya bermula dari satu perbuatan dan langkah yg kecil!

Tapi satu perbuatan atau langkah yang kecil itu sebenarnya sangat sukar untuk dimulakan!

Kadang kadang aku berfikir sejenak kenapa dan mengapa langkah permulaan itu begitu payah untuk dilakukan!

Jawapannya mudah saja kerana aku seorang manusia biasa! dan kerana aku manusia biasa PEMALAS merupakan teman baik aku bukankah sepatutnya ianya menjadi musuh utama aku sebab dia menghalang setiap langkah aku untuk menakluki puncak kejayaan!

Ini hanya monolog gurau senda di pagi hari ;) have a good day people!

No comments: