My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Monday, April 2, 2012

251. bila "mental duress" melanda

Assalamualaikum and moshi moshi people!

dengan menggunakan iphone fiqa aku buat entry ni. that is so cool people! almaklumlah aku nak pakai iphone ni mana la aku mampu...mahu muflis parents aku nanti. ececece buat ayat ikan sardin pulak aku ni pagi pagi

tapi masalahnya bukan itu yg aku nak mencarut kat sini hari ni. persoalan yg berbangkit ialah bila aku penat penat perah otak tak cukup tido smlm tiba tiba hari ni class cancel pulak! oh mannn memang rasa bengang je. sanggup aku tak lena tido dek kerana presentation tadi! haish awat kak melah tak nak bgtau awal awal yg hang ada emergency tak lah den bangun awal pagi tadi! dah la jadual hari ni pack gile gile! okay mental duress sgt.

akibat kecewa dengan ketidakhadiran kak melah so I made a huge decision untuk bersarapan di cafe fac. abes diet I tau kak melah. Hehehe

Ok bai *running to CTU class*

No comments: