My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Friday, July 15, 2011

212. putrajaya floria!

assalamualaikum kawan kawan!

tanggal 10 JULAI 2011 aritu aku bersama ngan family aku berjalan jalan ke PUTRAJAYA FLORIA.
sebenarnya kitorang pergi tak rancang pun.mula mula memang rancang nak pergi tapi dari sehari ke sehari tak pergi pergi so aku ingat kan tak jadi.at last pergi jugak.tapi aku pergi pun kejap je waktu pun dah malam,amik gambar pun sikit je.tak kesah la sikit ke banyak tetap nak tunjuk jugak gambar aku :D

GAMBAR TONTONAN UMUM!


gambar pertama yang di tangkap sebaik saja sampai ;D


aku berangan nyanyi lagu KAHWINKAN AKU DENGAN ANAK RAJA
*alah yang macam cerita BAWANG MERAH BAWANG PUTIH tu*



UiTM usaha taqwa muliaaaaaa!
*aku memang semangat UiTM di HATIKU*



bunga bunga cintaaaaaaaaaaaaaaa layu di pusaraaaaaa!
*grrrr nape suara sengau ni haaaa?*



si kecik itu boypren saya,nama dia DARWISH tapi saya panggil dia TAIN NGOK NGEK!
*kalau korang perasan dia tengah KOREK HIDUNG TU sebab tu HOBI dia*


apasal mulut aku nganga tu ek?
*peliks*



okay gambar kat bawah ni antara gambar yang aku amik time ronda ronda floria tu! jangan tak percaya gambar kat bawah ni semua aku amik sendiri okay! thanks to PHOTOSCAPE yang banyak membantu aku dalam proses EDIT EDIT gambar ni.akhirnya aku tahu guna setelah penat mengodeh bagai!




antara bot berhias yang aku sempat tangkap
actually banyak lagi tapi masa tak mengizinkan lah pulak untuk tangkap





bunga bunga hidup yang dijadikan hiasan malam tu



taman mini UiTM punya :)
*simple je*



::baby you're FIREWORKSSSS::
*nyanyi lagu KATY PERRY lah pulak tapi betol ke lyric aku ni? HAHA*

itu sajalah gambar yang aku curi curi tangkap malam tu.kalau nak pergi korang kena spent time lama sikit sb memang syok lah tengok bunga bunga ni.teringin nak pergi jugak? boleh boleh sebab you all still got time lgpun floria putrajaya ni sampai 17 JULAI.so apa lagi angkut semua satu kampung pergi jalan jalan kat PUTRJAYA sambil cuci cuci mata dengan bunga bungaannn :) tempatnya terletak di Tasik Putrajaya, PRESINT 2.

for more information tekan sini PUTRAJAYA FLORIA 2011.

roses are forever ;D
tema floria tahun ini!

No comments: