My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, June 14, 2011

189. HAZAMA juara AF9!

hye belog!
sorry ye sebab dah berapa hari aku tak update kau lah!
ni pun aku baru balik dr family day KEPAAH kat FRASER's HILL.
walaupun penat tapi alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar dan apa yang penting ianya sangat la happening!
happening smpi demam demam la aku bila dah balik johor ni!

oh korang jangan salah faham pulak ye.entry aku kali aku bukan tujukan khas untuk family day tersebut tapi aku nak bercerita pasal benda lain.
tapi u guys jangan risau aku mmg nak buat pun entry pasal family day tu but not now. insyaallah dalam masa yang terdekat ni k. lagi pun gambar terlalu la banyak smpai aku penat nak mengUPLOAD gambar! harap korang dapat bersabar untuk nantikan entry tu okay sayang sayang sekalian!

haaa korang mesti tertanya tanya kan apa sebenarnya aku nak tulis? okay lah malas nak berteka teki sama korang. actually aku nak tulis pasal juara AF9 la siapa lagi kalau bukan HAZAMA "kawwwww timmmm". alhamdulillah akhirnya juara AF9 menjadi milik beliau setelah 5 tahun beliau berjuang untuk menantikan saat yang ditunggu tunggu! mungkin dulu bukan rezki beliau kan.tapi alhamdulillah rezki beliau mungkin tahun ini :D



inilah HAZAMA saya! :)


oh yea berdasarkan KONSERT FINAL AF9 yang aku tengok secara LIVE dr rumah kakak aku aku rasa konsert tersebut agak sedikit hambar!mungkin mereka agak kelam kabut kot sebab buat kat tempat yang OPEN AIR mcm tu. sound system pun agak kuranglah. apa yang menarik pandangan mata aku ialah aku rasa performance yang dibuat oleh bekas bekas pelajar AF pun agak kurang best. aku tak tau napa mungkin pada pandangan aku je kot! korang pulak fikir macam mana?

apa yang pasti, memang HAZAMA layak untuk mendapat gelaran itu. bukan bermakna kau peminat dia aku berkata begitu. tapi kalo korang observe pun konsert malam tu mmg ramai pun yang berpendapat macam aku! peserta akhir yang lain bagi aku buat persembahan macam biasa biasa saja.macam bukan dalam pertandingan. ada jugakla aku baca aku dengar sesetengah pihak mempertikaikan kemenangan HAZAMA kan. katanya juara dirancang lah! astro bias lah kat hazama dr segi props untuk persembahan dan etc. tu lah manusia kan. kalo orang yang kita tak minat dapat sesuatu ada je rasa kurang puas hati. dah memang nak rezki dia kita tak boleh nak kata apa.kalo kita sbg manusia yang merancang pun kalo allah tidak merelakan benda tu tak kan jadi kan?

mungkin bukan rezki peserta peserta lain yang menang malam tu tapi insyaallah rezki dorang ada kat luar sana. jangan berfikiran sempit sangat lah manusia! itu pendapat aku lah. kalo korang tak nak terima itu hak korang kan?

so HAZAMA baby!
*tiru ayat kak OGY*

congratulations yeah!
teruskan usaha anda dalam mencapai impian yang anda telah lama nantikan!


disaat kegembiraan beliau ketika dinobatkan sebagai JUARA AF 9!

satu benda yang aku nak puji kau HAZAMA sebab kau tak terkinja kinja masa dinobatkan sbg JUARA! you mmg COOL lah baby! HAHA tapi sayang maybe kau lupa nak ucap terima kasih kat cikgu cikgu yang mengajar kau!

and satu yang aku tak sangka birthday aku sama ngn HAZAMA lah wei! agagagga 28 NOVEMBER gitu! tarikh sama tapi tahun lain sb HAZAMA lagi tua!
i heart you lah HAZAMA baby!


ni SINGLE beliau!
CINTA TERAGUNG :D
sedap wei dia nyanyi live!

No comments: