My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Friday, May 27, 2011

180. i'm bored of being bored!

BOSAN!




sambil korek korek hidung!
memikirkan apa yang harus aku buat dgn sisa cuti yang masih berbaki lagi 3 bulan!
kejap je kan rasa dah sebulan kadang kadang rasa mcm cukup cukuplah tu cuti aku dah tak de idea nak buat apa lagi dah. tapi kadang kadang tu fikir balik jangan la cepat habis cuti ni nanti dah start sem lagi busy lah. aku sumpah penat otak kena fikir pasal assignment semua bagai!menci. menci. menci. boleh tak kau jangan kacau aku LALAT!

aku dah penatlah asyik tidur dan makan je. dan pastinya ia akan memberi kesan yang sangat sangat POSITIF pada bentuk badan aku yang sememangnya tertarik kau memang DA BOMB kan! so bila aku takde keje nak buat aku mula lah berblog walking ke belog belog orang! bila dah usha usha belog orang tiba tiba perasaan iri hati datang menyerang ke benak sanubari aku ni! mana tak nya sume belog belog yang aku lawat tu best best oh! tapi ada jugak yang tak! ngeeeeeeee. *buat muka tak bersalah* oh syyyoookkkk nya tengok orang punye FOLLOWER sampai beratus ratus leih. ini mmg menguji kesabaran aku ni!
HAHA

saya mau stop membebel lah sebab malam nanti nak tengok MAHARAJA LAWAK! lepas ni nak tengok CINTA MELODY!
*sambil nyanyi ai ai shiterrrruuuu*

No comments: