My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, May 22, 2011

179. TBS BTS

sambil aku mengetuk ngetuk papan kekunci ni aku sebenarnya ada kat TBS BTS
yeaaahhh apakah itu TBS BTS??

TERMINAL BERSEPADU SELATAN BANDAR TASIK SELATAN

haha tu lah makna bg SHORT FORM yang aku guna tu!
panjang tak? mmg panjang kan! kadang kadang pun rasa macam pelik je nak sebut tempat ni. ber gulung gulung le teman punya lidah menyebutnya!
hrm okaylah tempat ni. tapi aku rasa macam menyusahkan sikit. macam tak mesra pengguna je. especially bg orang orang OKU! dah luas sangat sangat. tp mmg CLASS la macam kat AIRPORT! okay sumpah aku memang JAKUN kan? kan kan kan? lantak lah ada aku kesah? okay la malas nak cakap banyak nanti smpai KLUANG aku UPDATE lagi okayyyyyyyyyyyyyy!

No comments: