My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Friday, April 22, 2011

163.new LAYOUT!

sambil berselubungkan SELIMUT aku pun teringin nak type type sebentar di belog aku ni
*oh sejuknyaaaa akibat HUJAN wah syok tido ni!*

baru saja balik dari PUCHONG teman aku punye SISTER IN LAW amik barang dia jap kat umah kawan dia!
best la jugak walaupun kejap je almaklumla minggu ni aku terperap je kat umah dia!
nak kata baca buku taklah aku menelaah sangat CSC pon blum abes baca lagi kot CTU lagilah!
oh tiba tiba teringat ACCOUNT!
ok OTAK TANDUS lah bila fikir FINAL EXAM!
risau risau risau
bikin hati aku rasa resah dan gelisah je!

okay lupakan sahaja buat seminit dua ni ye!
jap lagi sila sambung semula proses membaca anda tu ye kanak kanak ribena :D

oh ya.. ALHAMDULILLAH aku lupa nak bgtau aku baru dapat durian runtuh.
nak kata banyak tu takda lah tapi alhamdulillah la sapa nak bg kan boleh la simpan..
so start from now aku kena simpan duit sedikit demi sedikit bagi membolehkan aku membeli

LAPTOP SONY VAIO
*angan angan je tak tau lah tercapai ke tak!*

yang aku dah lama idam idamkan!
and of course PINK COLOUR okay!
tapi bukan dalam masa terdekat ni aku nak beli maybe next year kot dah msuk sem 3 or sem 4!
and tak sabar sabar jugak nak dapat BB dr kakak aku!
haha almaklumlah orang beli BB BOLD 3 so yang BB CURVE dia tu dia campak kat aku jelah!
tapi bagus jugak dr membazir bak sini bg aku pakai!
*jimat duit aku woi!*

okay lah nak smbung tengok nota CSC!
*tengok sahaja bukan menghafal ye!*

oh ya lupa lak nak tanye cantik tak new layout saya??
:D

No comments: