My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Friday, April 22, 2011

162. oh awak boleh saya couple ngn awak?

KURANGKAN KONTROVERSI!
TINGKATKAN PRESTASI!


sengal la kau fira belum apa apa lagi tajuk entry kau tu pun dah mendatangkan kontroversi pastu dan dan kau pulak ciplak ayat melodi tu!
hahaha
okay people!
sebenarnya tajuk di atas hanyalah propaganda aku je malam malam buta nih!
saja je nak bg SUSPEN sikit almaklmlah otak pun tak berapa nak okay
dah nak dekat final lah katakan..
sedangkan JERAWAT pun bertambah subur hormonnya
tumbuh bagai bunga yang mekar di muka aku
ni kan lagi otak aku mmg senget lah jawabnya!

oh yea! mmg benar aku nak mintak couple kali ni aku tak tipu punye...
hati ni tak sanggup rasanya
macam rasa bersalah dan akan menyesal je kalau aku tak mulakan langkah langkah untuk mintak couple!
biarlah orang nak kata apa pun..
aku kan masih SINGLE dan sentiasa AVAILABLE
apa salahnya kan?

*sapa setuju angkat tangan rupe USOP WILCHA sekarang!*

mesti korang tertanya tanya kan siapa lah yang betuah tu?
jeng jeng jeng
maklumlah kalo org cakap pasal bab COUPLE COUPLE ni mesti lidah ku KELU untuk berkata!
*ewwwww bajet habes wei ayat kau!*

korang pun satu dah tau takde orang nak kan aku so tak payah la nak tanyaaaaaa!
and
korang tak usah le payah payah kan diri untuk buat GOSSIP murahan untuk aku!
*payah jugak kan jadi artis kurang GLAMOUR ni!*

oh please fira
STOP IT NOWWWWWW!
cepat lah ceritaaaaaa

okay dengan ini saya nak bgtau yang saya nak couple dengan insan yang
BERNAMA





mr BUKUUUUUUUUU!





oh kau lah saja cinta hatiku pada waktu,jam,minit,saat ini!
jangan masa mencemburui kita wahai mr. BUKU!
sesungguhnya kita perlu bersama sama ketika ini!

okay nak smbung dating ngn mr. BUKU!

adakah ada rasa mahu tampar saya laju laju?
HAHA
:D



No comments: