My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Wednesday, March 23, 2011

155.counting days :)

hye my fellow bloggersss
yeah title entry kali ini mmg la nampaknya mcm happy je
yeah for a minute i'm happy because this week i'm going back to my hometown!
*lompat terkinja kinja sebentar*

yeah mmg tak sabar rasanya aku nak balik wei
nak tidur atas KATIL BARU yang aku tak sempat rasmikannya lagi
hopefully tiada siapa yang rasmikannya lagi before aku sendiri yang merasmikannya :)
aku jugak tak sabar nak tngok TSHIRT ANWARHADI yang aku beli
nak tangkao gambar sambil tayang tayang kat orang
*evil laugh*

tapi tak dilupakan jugak sebelum aku nak balik terlalu banyak perkara yang aku perl tempuh
again again and again
TEST QUIZ ASSIGNMENT PRESENTATION
sumenya perlu disiapkan dalam sekelip mata je wei!
ok DAMN!
banyak lagi aku tak buat sebenarnya
dah malas nak pikir dah!
nak tido sb penat study LAW yang ntah ape ape aku rasa
luckily i am not a LAW student anymore :)

oh lupa seketika
tak sabar rasenya nak makan WESTERN FOOD THE SHIP kat kg baru!
yang pastinya duit aku akan melayang sb kena belanja UDA la pulak takpelah sekali sekala je pon belanja uda.
apalah sangat
rezki harus dikongsi bersama sama kan :)

okay nunite people

psst: to all SPM candidatessss wish u all the best of luck on ur RESULT!this is not the end of ur life but it just the beginning of ur journey in life :)

No comments: