My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, March 24, 2011

156. je t'aime :)


oh kalian mesti pelik bukan napa tajuk entry aku kali ini bermula dengan nombor
oh jangan cepat melatah dan jangan panik sb bukannya ada apa apa pon just starting from now onwards aku akan mulakan dengan nombor sb nombor itu melambangkan jumlah entry yang aku dah tulis setakat ini
okay sume anda FAHAM?
*kalautakpahambuatbuatpahamsudah!*

now tepat pukul 2.30 PAGI and i'm still not yet sleeping
sume roomates dah dreaming lah wei apsal kau je yang still lagi aktif mengetuk ngetuk papan papan huruf ni hah?
kau tau tak esok kau punye schedule sangat lah FULL??
aku tau tapi aku saja je buat buat bodoh sb aku telah membuat satu perancangan yang BAIK punyerr!
haha
aku nak g lambat sikit class esok :)
COOL isn't it PEOPLE!
oh lame lah kau!

oh yeah today post i just wanna share some feeling yang aku rasa aku patut share with u all PEOPLE..
guess what?
for the FIRST TIME EVER aku rasa sangat seronok pg ke LATIHAN KESATRIA NEGARA
sebab KOMANDER yang incharge our company SANGATlah SPORTING + sangat MEMAHAMI!
he gave us some motivation and some advice yg aku rasa ada kebenarannya setiap apa yg beliau ungkapkan!
sesunggunnya kata kata itu memberi INSPIRASI kpd aku dalam menentukan masa depan aku :)
*erk napa aku tersangat lah belia ni wei?*

so i've to admit here yang
I DO REALLY LOVE KESATRIA NEGARA damn ****ing much!

udah udah le tu dgn semangat SATU MALAYSIA kau tu wei!

hah! ni aku nak bermulut puaka jap kat belog aku ni!
bukan apa aku just nak nasihat manusia manusia diluar sana especially
KAU..KAU..dan KAU..
sungguh pun kau nak buat belog ke kau nak tulis apa ke dalam belog atau kau nak cerita pasal apa pun dalam BLOG kau yang terlampau cantik tu kan aku nak nasihatkan tak perlulah kau nak TIRU cara penulisan orang lain okay!
just CREATE ur OWN IDENTITY
tak perlu la bersusah payah nak tiru orang punya cara penulisan dan ciplak idea dia!
sangat lah boleh nampak bila kau tiru cara penulisan orang!
just cerita ikut apa yang kau rasa buatlah ayat yang mengambarkan diri kau yang sebenarnya!
aku bukannya hebat dalam bidang penulisan belog ni tapi kebanyakan belog yang aku baca sumenye lebih kurang sama je.
kadang kadang ayat tu
mcm sejibik sejibik je aku pun kadang kadang CONFUSE sb rasa penah nampak je ayat tu tapi ntah kat mana!
so PEOPLE kalau u'all want to CREATE a BLOG just ikut cara anda dan KREATIVITI anda sendiri tak payah la nak COPY dr BLOG orang je!

and lagi satu problem yang akan aku selalu alami ialah bila aku berbelog walking ke belog yang penulisnya masih boleh diketogorikan sbg BUDAK BUDAK SEKOLAH lagi tersangat lah SUSAH dan PAYAH utnuk aku baca belog mereka
REASON?
maslah yang paling UTAMA ialah apabila dorang tulis BLOG dorang tu menggunakan ayat zaman sekarang yang aku menyampah kalau orang guna ayat yang ewww ewww ewww itu!
KORANG TAU TAK SUSAH NAK PAHAM!
bila aku tengok je ayat itu digunakan aku terus tekan butanX warna MERAH tanpa aku perlu membacanya smpai habis!
sumpah MENYAMPAH wei!

GOOD NIGHT PEOPLE :D
*happy bila dapat jumpa ngn EUNHYUK UITM TADI!*

No comments: