My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, February 10, 2011

:}

drama pagi ini :)

okay class mommy kata class LAW CANCEL arini so sume bolek balik!! EXCEPT for class BA1A
*kata salah sorang classmate aku*

wah dengan HIDUNG yg sekejap KEMBANG dan sekejap KEMPIS aku pun SENYUM dgn penuh tanda KESYUKURAN
haha jahatnyee aku niiii
tapi belum SEMPAT aku nak LOMPAT LOMPAT KODOK tiba tiba kena pulak buat QUESTION untuk present masa class TUTORIAL petang nanti
okay fine
terus tak jadi lompat
HAHA
sengal la aku ni
baru kau tau japilla yang kau mmg SENGAL
hakhak

okay after dapat tau QUESTION yg kena buat terus la CABUTTTT lari balik KOLEJ
so dengan tekunnya kami satu GROUP pun buat la soklan tuuuuu
then
TIBA TIBA
fon pinky pinky ku menjerit jerit meronta ronta meminta aku untuk TEKAN button READ MESSAGE
tanpa meneropong siapakah gerangan yg menghantar mesej tersebut dengan nada yg menjerit jerit aku pun baca
WHAT??
pls inform the rest TUTOR LAW ptg ni CANCEL
okay sangat COOL cancel lagi
thanks kepada CLASS REP sn bgtau awal beberapa saat sblm aku menjejakkan kaki aku ke BILIK AIR untuk berendam
haha
apa lagi daaaaa TIDUR la jawabnyaaaaaaaaa
opsssssssss
oi mangkukkk sodap sodap je hati kau kau nak tidur terus!! kau tak baca ke msj tu smpi abes??
HAHA
okay sumpah aku mmg SENGAL sgt
dengan muka yg REDHA dan penuh SUCI
amik kau kena wat all the QUESTION okay in the power point form
okay nak PENGSAN bila tengok ayat "NEXT WEEK" presentation.
DAMN COOL kan!!

okay nak pg tawaf satu UiTM ni rasanyaaaaa
then dalam kekusyukkan aku nak melabuhkan TIRAI mata aku nih tiba tiba aku dengar suara BRUNO MARS nyanyi lagu GRENADE
alamakkkk masa bila pulak BRUNO MARS datang MALAYSIA ni buat SHOW depan BILIK aku pulak tuh!!
oh terasa badan bergetar getar pulak
okay baru aku perasan FON aku rupany aku tengok tengok
no PAKWE mana pulak ni
HAISHHHH
aku rasa takde PAKWE yg nak no fon aku
lantakla angkat je
sekali bukan PAKWE daaa rupanya KAKAK aku!]=
okay sangat terkejut bila dapat berita KAKAK aku yg HOT tuh kena ADMIT kat HOSPITAL la..
penyakit SLIP DISC katanya.
ntahla aku pun kurang pasti
tu la orang suruh jadi DOKTOR takmau kan dah tak tau!
so
GET WELL SOON SIS!
insyaallah i'll visit you yeahh

okay ptg pulak ada class CSC413
OH MY GOD
seriously, I HATE PHOTOSHOP!!!
akutakretigunalahwei

mcmmanaakunakbuatassignmentakukalauakutakretinakguna
nakmenangissangatsangatsambilnakBELASAHBELASAHphotoshopni!!!!!!!
okaytakdemooddahnakcakapapeapesebabtakdebendanakcakapdah ;'(

No comments: