My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Wednesday, August 18, 2010

penyakit gatal yg menimpa lengankuu::(

sumpah sangat gatal wei lengan ni since ari sabtu aritu..
mula mula gatal gatal biasa je then makin lama makin trukkkk
mula mula merah merah then timbul bintik bintik kecil..
sumpah setiap kali after mandi pasti mengeyam je lengan ni...
nak kata tak sapu cream...
da sapu da...
nak kata tak makan ubat...
da makan da..
anyway THANX CIK ANYSS for the ubat...
tapi still teruk jugak tanagn ni...
ari isnin ari tu after class beria ia la nak g clinic tapi lupe lak yg time lunch hour time tu
so sampai je depan clinic baru sedar bila baca sign clinic tutup lunch hour
huwaaaa
sumpah penat da tengah hari buta then berjalan dibawah terik mentari dengan kegatalan yg menjadi jadi
ohhh SHITT..
tu je yg saya mampu ucap yee...
::here are some pitcha lengan saya yang saya pun tidak tau penyakit ape yg saya hidapi::

:: lengan kanan tapi xclear sgt::

::okay zoom out sikit dekat bintik bintik kecil yg berwarna merah yg sangat kasarr::



::ini pulak lengan belah kiri::

mereka kata tangan saya makin teruk
btul keeeee??
saya pun rase mcm yeee
tapi gatal tu da kurangla sikit
tapi kesan merah makin nampak...
insyaALLAH tommorow gi clinic lagi..
tu pun tngok la kalau keadaan mengizinkan...

fening fening mcm mane saya nak bangun sahur nii mama xde credit mau call sayaa...
mau terlajak lagi la...
ntah kul bpe tersedar lak nantii::(


No comments: