My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Saturday, August 14, 2010

penyakit ape pulak nii ::'((

saya nak cakap saya tak tahan ngn kegatalan yg melanda lengan saya...
kedua dua belah pulak tu..
sangat gatal..
semalam xdela segatal ni
tiba tiba je tadi mase lepas berbuka makin menjadi jadi
da la habis merah merah tangan
tenkiu anis sebab sapukan cream kan tangan saya
kalau time sakit saya mmg manje sikit
hikhik
tapi tak kan la setiap satu jam nak pakai cream
mmg xlarat la wei
then mama lak call
sy crite la kat mama
mama kata pegi la klinik
dgn selamba nye sy cakap tngok la esok klo xokay adik g la k
mama mcm tak tau je anak dia penakut nak g klinik
hihihi
then tadi mmg da tak tahan anis dtg bg ubat pil pulak..
ermmm mcm mane nak makan ubat ni...
da la tak reti nak makan...pastu anis cakap ubat ni ngantok sikit..alamak mcm mane sy nak bgn sahur nnti??
bole ke saya bangun lpas mkan ubat ni....hermm jgn jadi mcm tadi sudah
5.25 baru bangun itupun mama kejutkan..
mmg tak sempat la jawabnyeeee
harap harap mama call lagi sahur pagi niii kalau x mati la sayaaa
sekarang pning mcm mne nk mkn ubat ni...
kecik mmg la kecik tapi xretii laa...

ubat oh ubat....
k la nak mkn ubat then tido
ESOK ADA TEST ECONOMYYY
;C

No comments: