My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Saturday, July 24, 2010

lipannn yg mcm cipaaannnnn (::

awal awal pagi lagi mama da kjut arini
"BANGUNNNNNNNNNNNNNNN kata nak ikut mama g jusco ngn econsaveeeeeee"...
"okay mama adik dah bangunnnn niii"..
padahal yg adohh ((::
seperti biasa saya akan menggunakan taktik baling bantal saya yee...
habit ini telah dilakukan selama berkurun abadnye yeee... sebelum saya bangun pasti saya akan campak bantal saya dlm posisi sy yg masih tidur...saya akan pastikan saya mencampakkan bantal saya satu persatu supaya saya ade masa lg untuk mengorokkk haha...
lpas abis membaling semua bantal barulah saya akan mencelikkan mata saya dan bangun itupun hanya untuk menukar posisi tidur pulakk.hahah bila mama ngn abah masuk bilik barula saya bangun dgn tegaknyee...klo tidak jgn harap la yee saya nak bgnnn::)hihihi okay lpas mengemas katil bujanng saya..saya trus mencapai towel untuk mandiiii ::) lpas siap ape lg daa...msti la pg ke destinasi yg ingin dikunjungi...haha on d way nak pg jusco plak tiba-tiba je SONY ERICSSON K770i aku berbunyiii...alamak ade mesej la plak...hahaha ape yg pasti itulah mesej yg ditunggu tunggu selama ini...thank you atai for the info.... ::) mmg mcm org kena sawan la lpas bce mesej tu..hahahha suka sukaaaa ::) actually tujuan saya nk pg jusco ialah untuk melawat kedai buku popular...ape yg pasti saya mmg nak beli buku tp malangnye buku yg dicari tiada la pulak...buang mase jeee...da la dua hari berturut turut pg kedai buku...jawapannye masih sama...xde stok la inilah itulah..hampehhhh::) tp yg lawaknye tadi...mse saya mencari dan meneropong buku yg mau dibeli,mama pun meninjau ninjau juga buku yg ade...mula mula mama kata mama nak cri buku terjemahan ape ntah...haha tp at last mama beli buku resepi..tp yg kelakarnye tajuk buku tu BERSAHUR dan BERBUKA..klakar gilerr.....hahaha mmg gelak la tdd... then saya pun gi shopping kat jusco..hahaha penat pusing pusing kat bahagian ladies tp satu pun xde yg menarik perhatian...cuma dapat dua pasang baju je....::)haha then tengah sedap sedap shopping fon berbunyi.."adik, mama ngn abah tunggu kat pintu masuk k"..okay mama i'm on my way...tunggu ye...haha sangat mengejutkan apabila ade bau durian lpas shopping...rupe-rupenye mse aku sibok sibok membeli belahhh td,,mama pon sibuk jugak membeli belah durian kat supermarket jusco..hahha mmg klakar la mama..semalam da beli arini beli lg...mmg tiap tiap ari la makan durian...ish ish ish hebat btol kami nii...mmg btol btol hantu durian...haha sedap sangatt wei duriannnn..ok la stop talking about jusco now we talk about the title of the post plak..."lipan yg macam cipaannn"..alkisah nye mcm ni td mase syok tngok IMAM MUDA kat OASIS tiba tiba menjerit...adik bangunn cepat lipan ni...tp sy mcm blur sikit sebab ingat kan lipan yg mcm selalu je yg kecik tp rupe-rupenye lipan yg sangat besar...mcm lipan yg kat hutan hutan tu...lg besarla dr ibu jari saya..mmg terkejut...cepat cepat terus amik kayu,tukul ngn parang...abis lunyaila td saya ngn abah membelasah lipan itu...sori ye lipan kami terpaksa membunuh kamu kerana kamu sangat menakutkannnn..arghhhh sumpah takut sgt...tp yg lagi menakutkan bila mama kata..klo xsilap lipan tuu dtg dr bilik adik...WHAT?????? my room??? mmg tak tido la aku malam...so fira sila amik langkah berjaga-jaga yee..hahaha...berhati hati ketika tido nanti,,,utamakan keselamatan..hahah mcm iklan plak..ok lah..pnat da rasenye mengetuk ngetuk board ni...
end here
::)

No comments: