My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, July 25, 2010

life is not as simple as "ABC" and "123" :')

today is one of the worse day ever...
again and again..
nothing can change it...
because it is a "MUST" in life..
so thank you life
setitis demi setitis air mata yg tak berguna ini jatuh
nak mengadu kat sapa pun tak tau
so just let it be
::(
then
i just found out something tonight
haha
secara fizikalnye mmg gelak tp sangat sakittt hati bila dapat tau
just get rid of it firaaa::)
that's it
bye

2 comments:

// juria said...

japillaaa jgnla sedih2
hehe
korang cuti ka?

japilla said...

xla...juriaaa heheh emo sikit je laaa kawann...tensionnn tensioonnn....... kitorg smpi raya xde cuti kooottt...sedih sedih::)